کد خبر : 33447
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1400 - 10:24
-

اخبار هندیجان

ناصر حکیمی

ویژه | جاذبه های گردشگری هندیجان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

ویژه | جاذبه های گردشگری هندیجان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی
بنابراین در ایام نوروز این کمیته به صورت شبانه روزی به فعالیت خود ادامه خواهد داد تا در صورت وجود هر گونه مشکل و یا بحران به رفع آن اقدام نماید.

 

شبکه خبری خوزستان | مدیر اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی هندیجان خبر داد : هندیجان با جاذبه های گردشگری آماده پذیرای از مسافران نوروزی مهیا می باشد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان در جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری به ریاست عبدالحسن دریایی فرماندار هندیجان تشکیل شد در این جلسه خانم ندیمی مدیر اداره میراث فرهنگی گردشگری هندیجان گفت: تمام فعالیت ها و هماهنگی ها جهت برگزاری مراسم نوروز طبق دستورالعمل های ستاد کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت خواهد گرفت .

 

وی افزود : کمیته های مختلف عضو ستاد سفر برنامه ها و پیشنهادات خود را ارائه دادند تا با همکاری و هماهنگی یکدیگر بتوانیم برنامه های نوروزی شاد و متنوعی را برای شهروندان و شرایط مطلوبی را جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی به وجود بیاوریم .

 

خانم ندیمی در ادامه اظهار کرد : وظایف هر کدام از کمیته های عضو ستاد سفر مشخص و مصوب شد.

 

طبق این مصوبات دبیرخانه ستاد سفر در محل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تشکیل و تمام کمیته ها نیروی کشیک خود را معرفی خواهند کرد.

 

وی گفت: بنابراین در ایام نوروز این کمیته به صورت شبانه روزی به فعالیت خود ادامه خواهد داد تا در صورت وجود هر گونه مشکل و یا بحران به رفع آن اقدام نماید.

 

پیشاپیش سال خوبی را برای هم وطنان عزیز از پروردگار خواستارم و امیدوارم با ریشه کن شدن بیماری منحوس کرونا بتوانیم بدون هیچگونه دغدغه به انجام مراسم نوروزی بپردازیم و نوروزی شاد در پیش رو داشته باشیم.

 

خبرنگار : ناصر حکیمی

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.