کد خبر : 36160
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 3:50
-

محمد باقر عباسی

وسواس در کودکان: علایم و درمان بیماری

وسواس در کودکان: علایم و درمان بیماری

بهترین کتاب برای درمان وسواس در کودکان کتاب / کتاب روانشناسی وسواس در کودکان: علایم و درمان بیماری نویسنده: دکتر میترا حکیم شوشتری بهترین کتاب برای درمان وسواس فکری چیست؟ کتاب درمان وسواس فکری عملی را چطور انتخاب کنم؟ اگر شما یا یکی از اعضای خانواده‌تان درگیر وسواس هستید، احتمالا به این سوالات برخورد کرده‌اید.

بهترین کتاب برای درمان وسواس در کودکان

کتاب / کتاب روانشناسی
وسواس در کودکان: علایم و درمان بیماری

نویسنده:
دکتر میترا حکیم شوشتری

بهترین کتاب برای درمان وسواس فکری چیست؟ کتاب درمان وسواس فکری عملی را چطور انتخاب کنم؟ اگر شما یا یکی از اعضای خانواده‌تان درگیر وسواس هستید، احتمالا به این سوالات برخورد کرده‌اید.

در این مطلب ۱ کتاب درمان وسواس در کودکان معرفی شده‌است. این کتاب توسط متخصص مطرح حوزه درمان وسواس سرکار خانم دکتر حکیم شوشتری نوشته‌شده و شامل راهکارهای موثر و عملی می باشد .

قبل از اینکه به بررسی کتابهای درمان وسواس فکری عملی بپردازیم، نکات زیر را درنظر داشته‌باشید:

اول از همه، باید بدانید که فقط شما نیستید که از وسواس رنج می‌برید. «وسواس» یکی از شایع‌ترین انواع اختلالات‌ است. به نظر می‏‌رسد حدود سه درصد افراد به نوعی از اختلال وسواس رنج می‌‏برند.
هر چقدر هم که مواجهه با وسواس سخت باشد، به این نکته توجه داشته‌باشید که وسواس قابل درمان است. پس روحیه خود را حفظ کنید و آگاهی خود را در این زمینه بالا ببرید.
تشخیص قطعی وسواس به‌عهده متخصص است. در بیشتر مواقع، در کنار مطالعه، نیاز به مراجعه به درمانگر هم دارید. مطالعه کتاب هایی برای درمان وسواس فکری عملی در کنار مراجعه به متخصص، باعث افزایش اثریخشی تکنیک‌های درمانی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.