کد خبر : 14568
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399 - 1:28
-

ورودی هفتکل به مسجدسلیمان مسدود شد

ورودی هفتکل به مسجدسلیمان مسدود شد

ورودی هفتکل به مسجدسلیمان مسدود شد   فرماندار مسجدسلیمان گفت:باتوجه به تعداد مبتلایان به کرونا در شهرهای همجوار مسجدسلیمان روند صعودی در پیش گرفته است این مسیر دوباره مسدود شد.   🔸محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان، اظهار کرد: با هدف کنترل و جلوگیری از افزایش مبتلایان به کرونابا

ورودی هفتکل به مسجدسلیمان مسدود شد

 

فرماندار مسجدسلیمان گفت:باتوجه به تعداد مبتلایان به کرونا در شهرهای همجوار مسجدسلیمان روند صعودی در پیش گرفته است این مسیر دوباره مسدود شد.

 

🔸محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان، اظهار کرد: با هدف کنترل و جلوگیری از افزایش مبتلایان به کرونابا دستور رئیس شورای تامین مسجدسلیمان مجددا کنترل سختیگرانه در ورودی هفتکل به مسجدسلیمان در سه راهی گلگیر در دستور کار قرار گرفت.

 

🔸وی افزود :این در حالی است که در روزهای گذشته طبق آمار اعلام شده از سوی دانشگاه جندی شاپور اهواز،تعداد مبتلایان به کرونا در شهرهای همجوار مسجدسلیمان روند صعودی در پیش گرفته است،مجبور به مسدود سازی دوباره این مسیر شدیم.

🔸فرماندار مسجدسلیمان همچنین یادآور شد: پرسنل کارخانه سیمان گلگیر، باید دارای برگ تردد برای خود یا خودرو حامل خود از نهاد،شرکت یا سازمان مربوطه باشند.

🔸به نقل از خبرگزاری فارس، مسجدسلیمان از اول شروع ویروس کرونا تا الان با ۲۲ مبتلا به کرونا و در پنج روز اخیر هیچگونه بیمار مبتلا به کرونا نداشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.