کد خبر : 23286
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آذر 1399 - 7:11
-

وجود تفکر بسیجی می تواند کشور را در هر عرصه ای از بن بست خارج کند

وجود تفکر بسیجی می تواند کشور را در هر عرصه ای از بن بست خارج کند

فرماندار هندیجان درجمع بسیجان :وجود تفکر بسیجی می تواند کشور را در هر عرصه ای از بن بست خارج کند.. به گزارش خبرنگارماازشهرستان هندیجان مهندس بویری فرماندار هندیجان همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی ره در مراسمی که به همین مناسبت در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هندیجان برگزار شد گفت:وجود

فرماندار هندیجان درجمع بسیجان :وجود تفکر بسیجی می تواند کشور را در هر عرصه ای از بن بست خارج کند..

به گزارش خبرنگارماازشهرستان هندیجان مهندس بویری فرماندار هندیجان همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی ره در مراسمی که به همین مناسبت در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هندیجان برگزار شد گفت:وجود تفکر بسیجی می تواند کشور را از هر بن بستی خارج کند.

رئیس شورای تامین شهرستان هندیجان افزود:تفکر بسیجی همواره و در طول تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته بن بست ها را بشکند و اقتدار کشور را در برابر دشمنان و در راس آنها استکبار جهانی تضمین کند.

 

بویری اظهارکرد:در پیروزی انقلاب و غلبه بر جریان نفاق در اوایل انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی نیز در دفاع از تمامیت ارضی و کیان ایران اسلامی این تفکر بسیجی بود که کارساز واقع شده و در مقابل دشمنان‌ قسم خورده این نظام پیروز شده است.

فرماندار هندیجان ادامه داد:جریانات تکفیری نیز در سالهای اخیر همواره بدنبال ضربه زدن به وحدت دنیای اسلام و خدشه وارد کردن به امنیت ملی ما بوده اند که در این برهه نیز بسیجیان با همان تفکر بسیجی که مدنظر امام خمینی ره و مقام معظم رهبری بود در دفاع از حریم و مرزهای کشور عزیزمان با فرماندهی و محوریت سردار رشید اسلام شهید عزیزمان سردار حاج قاسم سلیمانی جانانه با کفار و جریانات سلفی-تکفیری جنگیدند و منطقه را از وجود این عناصر خبیث و خائن پاکسازی کردند و زمینه ساز حفظ و تداوم امنیت ملی میهن اسلامی و ایجاد صلح و ثبات در منطقه و کشورهای دوست و همسایه شدند.

بویری در پایان مراسم نیز از بسیجیان غیور شهرستان هندیجان که همواره در حوزه های مختلف فرهنگی،اجتماعی،سازندگی و امنیتی در شهرستان مجاهدت و جانفشانی کرده اند تقدیر و تشکر کردند و تاکید کردند که امروز نیز بسیجیان عزیز در عرصه سلامت در تعامل با سایر نهادها به یاری مدافعان سلامت شهرستان شتافته اند و در طرح سلامت محله محور قرارگاه شهید سلیمانی که به زودی در هندیجان اجرا خواهد شد نقش ارزنده خود را ایفا خواهند نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.