کد خبر : 8958
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 8:37
-

واکنش صریح امام جمعه اهواز به اقدامات اخیر در میدان میوه و تره بار الغدیر؛ قرار نشد ‌عده‌ای را بیکار کنید

واکنش صریح امام جمعه اهواز به اقدامات اخیر در میدان میوه و تره بار الغدیر؛ قرار نشد ‌عده‌ای را بیکار کنید

نماینده ولی‌ فقیه در خوزستان با اشاره به مشکلات پیش آمده در میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز گفت: قرار بود میدان‌های میوه و تره بار جدیدی در نقاط مختلف راه‌اندازی شود ولی این بدین معنا نیست که میدان قبلی را تعطیل کنیم و عده‌ای بیکار شوند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به

نماینده ولی‌ فقیه در خوزستان با اشاره به مشکلات پیش آمده در میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز گفت: قرار بود میدان‌های میوه و تره بار جدیدی در نقاط مختلف راه‌اندازی شود ولی این بدین معنا نیست که میدان قبلی را تعطیل کنیم و عده‌ای بیکار شوند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌ فقیه در خوزستان در خطبه‌های نمازجمعه اهواز که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، همگان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه به یاد ماندنی نهم دی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیایی بزرگ نهم دی ماه، فتنه بزرگ دشمنان بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ را به بزرگترین فرصت تبدیل کردند.

امام جمعه اهواز در ادامه تصریح کرد: در نهم دی ماه امسال نیز باید با حضور گسترده و پرشور مردم راهپیمایی‌ها و اجتماعات در سراسر استان خوزستان باشکوه و پررنگ برگزار شود.

نماینده ولی‌ فقیه در خوزستان به حضور همیشگی مردم در صحنه اشاره کرد و گفت: با وجود آنکه در طول ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی دشمنان داخلی و خارجی تهدیدهای زیادی انجام شد اما انسان‌های مومن و متدین همواره در راستای تقویت مهارت تبدیل تهدید به فرصت در کشور همیشه تلاش می‌کنند زیرا در قرآن کریم، سیره انبیای الهی و ملت های تابع خط آنها، همواره تهدید به فرصت تبدیل شده است.

‌موسوی‌فرد تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، دشمن در طول تاریخ با ایجاد دلهره و با ابزار مختلف قصد دارد دل ملت‌ها را خالی کند اما مومنان در مقابل تهدید ایمانشان افزوده می‌شود و نقشه دشمن را نقش برآب می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خوزستان در ادامه با اشاره به مشکلات پیش آمده پس از بارندگی در استان و اهواز بیان کرد: ۲۰ نقطه بحرانی سیل خیز در اهواز وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود.

وی در همین ارتباط توضیح داد که آب باران سالم است که این آب در برخی کشورها به آب قابل مصرف تبدیل می‌شود که متاسفانه در اهواز بلای جان شده است.

امام جمعه اهواز برخی از مشکلات مردم را برشمرد و تاکید کرد: در سال‌های ابتدایی دهه ۸۰ اعتبار گزافی برای حل مشکلات فاضلاب خوزستان به این استان تزریق شد ولی متاسفانه در این زمینه کاری صورت نگرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: خواست مردم اهواز این است که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به مشکل فاضلاب این شهر ورود پیدا کند و این مشکل را به صورت اساسی برطرف سازد.

‌موسوی‌فرد اضافه کرد: با وجود اینکه این قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) پول زیادی از دولت طلب دارد اما با دست خالی افتخار می‌آفریند که گاهی در حق آنها بی‌مهری می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات پیش آمده در میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز بیان کرد: قرار بود میدان‌های میوه و تره بار جدیدی در نقاط مختلف راه‌اندازی شود ولی این بدین معنا نیست که میدان قبلی را تعطیل کنیم و عده‌ای بیکار شوند.

نماینده ولی‌ فقیه در خوزستان تاکید کرد: این مسئله باید رسانه‌ای شود تا سوء‌استفاده‌ای از سوی برخی از افراد صورت نگیرد زیرا برای کنترل قیمت راه‌های مختلفی وجود دارد.
وی اضافه کرد: یکی از راه‌ها این است که تعزیرات قیمت دهد و با نظارتی که صورت می‌گیرد کسی جرات نکند قیمت از آن بالاتر بدهد نه اینکه من بیایم تعداد زیادی از افرادی که سالیان سال مشغول به کار بودند را در این شرایط بد اقتصادی بیکار کنم به بهانه اینکه قیمت کنترل شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خوزستان خاطرنشان کرد: اگر قرار است میان جدیدی احداث شود این کار صورت گیرد و مانعی ندارد نه اینکه به خاطر این مسئله اقدامی صورت بگیرد که افرادی بیکار شوند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.