کد خبر : 25332
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 23:13
-

واقعیت پشت پرده شایعه منع دکتر محمد از فعالیت انتخاباتی چیست؟

واقعیت پشت پرده شایعه منع دکتر محمد از فعالیت انتخاباتی چیست؟

بعد از رشد محبوبیت دکتر محمد در همین مدت زمان کوتاه، همه طیف ها هدف اصلی خود را تخریب دکتر محمد گذاشته اند و این دلیل بر ترس این گروه ها از مدیرجوان انقلابی است.

 

واقعیت پشت پرده شایعه منع دکتر محمد از فعالیت انتخاباتی چیست؟

شایعه زیرکانه و مرموزانه مبنی بر منع دکتر #محمد از «فعالیت» انتخاباتی توسط جریان رقیب در گروه های مجازی دست به دست می شود.

بنظر می رسد علاوه بر ترس رسانه های معاند و جریان رقیب از مدیریت جهای و انقلابی دکترمحمد ، طیفی از اصولگرایان به ‌منظور پیروزی کاندیدای مورد نظر خود در رقابت درون‌گروهی دست به فضا سازی و تخریب دکتر محمد می زنند.

برای روشن شدن واقعیت امر باید به چند نکته اشاره کرد:

۱- دکتر محمد کم ترین وقت را برای انتخابات دارند و شاید هم اساسا وقتی نمی گذارند و نه تنها در طول هفته که در طول این چندماه کم ترین وقت را برای انتخابات گذاشته است.

۲- سرمایه اصلی دکتر محمد جوانان خسته از شیخوخیت های ناکارآمد هستند که کار انتخاباتی دکتر محمد را به پیش می برند و خواهند برد.

۳-بعد از رشد محبوبیت دکتر محمد در همین مدت زمان کوتاه، همه طیف ها هدف اصلی خود را تخریب دکتر محمد گذاشته اند و این دلیل بر ترس این گروه ها از مدیرجوان انقلابی است.

۴- برنامه های سفری دکتر محمد از اهواز و گلستان تا کرمان و تبریز ناشی از پیگیری پروژه های در دست اجرای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاست. میزان موفقیت قرارگاه علی رغم تحریم های بین المللی موید مدیریت ایشان است.

۵. بعد از اقدامات انقلابی دکتر محمد در برخورد با فساد سازمان یافته و محکومیت چندین مهره مهم از این جریانات انحرافی در آراء صادره از مراجع قضایی از یک طرف و اظهارات شتابزده عوامل پشت پرده این متهمین و ترس از رو شدن دست این افراد باعث شد دست به اقدامات تخریبی مانند ((چرا دکتر سعید محمد لباس نظامی نمی پوشد)) یا ((منع از فعالیت انتخاباتی)) بزنند.

۶. آنچه در روزهای اخیر شاهد بودیم استقبال بی سابقه مردم از دکتر سعید محمد بود که نشان داد مردمی خسته از جریان های اصلاح طلب و اصولگرا به دنبال تفکر ولایتی و انقلابی جوان هستند تا بتواند در سایه ولایت مطلقه فقیه اقتصاد کشور را از این منجلاب نجات دهد و در صورت تحقق این آرمان قطعا خانه های فساد و پشت پرده اختلاس های کلان و رانت های گسترده آقایان با خطر جدی مواجه خواهد و این همان نقطه احساس خطر این فراد و پشت پرده آنهاست.

لذا جریان انقلابی و ولایی و حزب الهی مطمئن باشند دکتر سعید محمد محکم در صحنه ایستاده اند و این گونه شایعات هیچ تردیدی در اراده ایشان ایجاد نمی‌کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.