کد خبر : 16662
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1399 - 5:24
-

هنرمندان انقلابی خوزستان دغدغه های محیط زیستی را به تصویر کشاندند + تصویر

هنرمندان انقلابی خوزستان دغدغه های محیط زیستی را به تصویر کشاندند + تصویر

دبیر کارگاه طراحی پوستر محیط زیست استان خوزستان گفت: به مناسبت روز محیط زیست طراحان متعهد انقلابی به مناسبت روز جهانی محیط زیست در قالب پوستر مسایل زیست محیطی خوزستان را تصویرگری می‌کنند. محمد امین جوانمرد اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌هایی که می توان از آن برای بیان موثر مسایل و دغدغه‌ها استفاده کرد، دریچه

دبیر کارگاه طراحی پوستر محیط زیست استان خوزستان گفت: به مناسبت روز محیط زیست طراحان متعهد انقلابی به مناسبت روز جهانی محیط زیست در قالب پوستر مسایل زیست محیطی خوزستان را تصویرگری می‌کنند.

محمد امین جوانمرد اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌هایی که می توان از آن برای بیان موثر مسایل و دغدغه‌ها استفاده کرد، دریچه هنر و تصویرگری است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم از این ظرفیت برای ترویج و توسعه ارزش‌های انقلابی بهره بگیریم، با حضور آتش به اختیار هنرمندان انقلابی خوزستان مجموعه مردمی خاک نگار در اهواز پایه گزاری شد.

دبیر کارگاه طراحی پوستر محیط زیست خوزستان گفت: این مجموعه هنری بیش از دوسال است که در حال فعالیت است. در این مدت چندین دوره آموزشی و کارگاه تولیدی با هدف تربیت هنرمند انقلابی و تولید آثار فاخر با حضور اساتید برجسته کشوری در اهواز تشکیل شده است.

وی با اشاره به برخی از این دوره‌ها ادامه داد: جهت گیری اصلی این آثار هنری دغدغه‌های مردم است. هنرمندان جوان انقلابی در این مجموعه از زاویه و دریچه ارزش‌های انقلاب، مشکلات مردم خوزستان را به زبان هنر بیان می کنند.

این هنرمند اهوازی گفت: دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ارزشمندی با موضوع سیل خوزستان، حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز، اشتغال جوانان در این مجموعه برگزار شده است. برایند این کارگاه‌ها آثار و پوسترهای فاخری بودند که توانستند توجه بسیاری از هنرمندان و مردم را جلب کند.

وی با اشاره به کارگاه طراحی و تولید پوستر با موضوع محیط زیست خوزستان گفت: به مناسبت روز جهانی محیط زیست یک دوره آموزشی مجازی با حضور اساتید برجسته برگزار شد. در این دوره بیش از ده اثر برجسته تولید و ایده پردازی شد.

در ادامه می‌توانید بخشی از پوسترهای تولید شده توسط مجموعه خاک نگار را ببینید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.