کد خبر : 27265
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1400 - 11:37
-

مهر

همراهان بیمار در بخش کرونایی بیمارستان ایذه مشکلات رابیشتر می‌کند

همراهان بیمار در بخش کرونایی بیمارستان ایذه مشکلات رابیشتر می‌کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: وجود همراهان بیمار در بخش کرونایی بیمارستان ایذه، یک اشکال است و مشکلات را بیشتر می‌کند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از مهر؛ فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: ۱۲ بیمار در بخش icu و حدود ۵۰ بیمار در بخش‌های دیگر بیمارستان ایذه بستری هستند و با توجه به افزایش بیماران، بیمارستان با کمبود اکسیژن مواجه شده است.

وی ادامه داد: هفته گذشته یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری به بیمارستان اضافه شد و کمبود بیمارستان را تا حدودی حل کرد؛ همچنین اقدامات لازم باید در مورد اکسیژن سازی صورت بگیرد.

ابول نژادیان افزود: به دلیل کمبود نیروی انسانی در تلاش هستیم تا نیروهای پرستار، کمک پرستار، نگهبان و خدمات را در بیمارستان افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: وجود همراه بیمار در بخش‌های کرونایی در کنار بیماران یک اشکال است و من از مردم خواهش می‌کنم به عنوان عیادت از بیماران کرونایی به بیمارستان مراجعه نکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در مورد اینکه بیمارستان یکی از محل‌های آلوده است، ادامه داد: حضور مردم برای عیادت از بیماران، مشکلات را بیشتر می‌کند به همین خاطر ما به بیمارستان‌ها اعلام کردیم که بیماران الکتیو و بیمارانی که عمل جراحی آنها اختیاری است انجام ندهند با این هدف که افراد کمتری به بیمارستان مراجعه کنند؛ همچنین با هماهنگی با فرماندار و همکاری نیروهای انتظامی و حراست از ورود همراهان بیمار به بیمارستان جلوگیری شود.

وی در پایان بیان کرد: کمبودهایی در شبکه از لحاظ دستگاه‌ها وجود دارد که قرار شد این هفته ماسک‌های niv و… به بیمارستان تعلق گیرد؛ همچنین با همکاری آموزش و پرورش تصمیم گرفتیم مدرسه‌ای را به عنوان مرکز نمونه گیری معرفی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.