کد خبر : 5140
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1398 - 14:11
-

همایش چهل و چهارمین سالروز تاسیس اورژانس ۱۱۵ در شهرستان دشت آزادگان

همایش چهل و چهارمین سالروز تاسیس اورژانس ۱۱۵ در شهرستان دشت آزادگان

  به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان همایش روز ملی اورژانس و چهل و چهارمین سالگرد تاسیس ۱۱۵ در کشور با همکاری شهرستان های دشت آزادگان و هویزه در کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان دشت آزادگان برگزار شد. در این مراسم با شکوه مهندس سیلاوی فرماندار سوسنگرد و مهندس عفری فرماندار

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان همایش روز ملی اورژانس و چهل و چهارمین سالگرد تاسیس ۱۱۵ در کشور با همکاری شهرستان های دشت آزادگان و هویزه در کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان دشت آزادگان برگزار شد.

در این مراسم با شکوه مهندس سیلاوی فرماندار سوسنگرد و مهندس عفری فرماندار هویزه زرگر ریاست فوریت های پزشکی استان دکتر عطشانی مدیر شبکه دشت آزادگان و مهندس مری پور ریاست شبکه هویزه و تمامی مسئولین واحدهای شبکه های هویزه و دشت آزادگان و نیز پرسنل فوریت ها دو شهرستان حضور داشتند. در این مراسم دکتر عطشانی با تبریک این روز و خسته نباشید به زحمتکشان این عرصه و خدا قوت واقعی مخصوص خانواده های محترم پرسنل اورژانس ۱۱۵ می باشد که تکنسین های اورژانس با توجه به ماهیت کاریشان در این ایام تعطیلات و شیفت های ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی هستند و کمتر در کنار خانواده حضور دارند تقدیر و تشکر کردند سپس فرماندار سوسنگرد در سخرانی خود در این مراسم گفت کاهش مرگ و میر در صحنه تصادف و حین انتقال و در ایام راهپیمایی اربعین حسینی و حتی داخل بیمارستان ها نشان از افزایش توانمندی اورژانس و در نتیجه باعث افزایش رضایتمندی از اورژانس ۱۱۵ شده است در ادامه این همایش دکتر زرگر مسئول مدیریت و حوادث استان گفت یکی از گام هایی که در سازمان اورژانس باید برداشته شود، حضور به موقع و اخلاق مداری بر بالین مصدومان و بیماران است و اخلاق مداری در ارائه خدمات به رضایت مردم و خدا منجر می شود. وی با بیان اینکه خدا را شاکر هستیم که شغلی به ما عنایت کرده که می توانیم به نجات انسانها کمک کنیم، افزود نمی توانیم بر روی اعتماد عمومی مردم به اورزانس قیمت بگذاریم و اجر این قشر خدوم را خدا خواهد داد. در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به این عزیزان داده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.