کد خبر : 55185
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 10:02
-

اخبار ادارات

بهزیستی خوزستان

برگزاری همایش تجلیل از فعالین عرصه نماز بهزیستی خوزستان + تصاویر

برگزاری همایش تجلیل از فعالین عرصه نماز بهزیستی خوزستان + تصاویر
تقدیر و تشکر از خادمان نماز باعث تقویت انگیزه آنان برای ادامه فعالیت های فرهنگی و اعتقادی شده و دیگران را نیز برای قدم گذاشتن در این مسیر تشویق می کند.

 

شبکه خبری خوزستان / همایش تجلیل از فعالین عرصه نماز بهزیستی خوزستان برگزار شد‌‌.

 

صبح روز شنبه ۲۱ بهمن ماه، همایش تجلیل از فعالین عرصه نماز بهزیستی خوزستان با حضور مدیرکل بهزیستی ، دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب خوزستان، رئیس ستاد اقامه نماز استان و کارکنان بخش دولتی و غیردولتی بهزیستی خوزستان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی خوزستان موسی بلادیان رئیس ستاد اقامه نماز استان ضمن تأکید بر نقش عمده نماز در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اهتمام درخصوص تبلیغ، تبیین و ترویج فرهنگ نماز جماعت با محوریت آیات و روایات و دستورات اسلامی وظیفه همگان و رمز سعادت و نجات جامعه  در برابر جنگ رسانه ای امروز است.

 

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: تقدیر و تشکر از خادمان نماز باعث تقویت انگیزه آنان برای ادامه فعالیت های فرهنگی و اعتقادی شده و دیگران را نیز برای قدم گذاشتن در این مسیر تشویق می کند.

 

مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی خوزستان نیز ضمن تشریح برنامه های فرهنگی بهزیستی استان بیان کرد: در سال جاری بهزیستی خوزستان با انجام فعالیت های فرهنگی، هنری و تبلیغی همچون اردوهای زیارتی برای زائراولی ها، اردوهای راهیان نور، برپایی مواکب بهزیستی، برگزاری جشن تکلیف برای فرزندان تحت پوشش بهزیستی در مراکز شبه خانواده، تقدیر از فرزندان نومکلف بهزیستی و فرزندان کارکنان و مددجویان و تقدیر از فعالین حوزه نماز گامی موثر در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز برداشته است.

 

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدیه از فعالان نماز بهزیستی تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.