کد خبر : 11912
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 12:08
-

نگاهی به اهداف و برنامه های دکتر علیرضا ورناصری

نگاهی به اهداف و برنامه های دکتر علیرضا ورناصری

شبکه خبری خوزستان//مشکلات مزمن چهار شهرستان مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل هـرشهروند متعهدی را به تکلف وا می دارد. لذا با فزونی فـــقر ، بیکــاری ، نابرابری های اجتماعی و … شرایط ایجاب نمود تا کاندیدایی فراتر از جناح ها و به دور از تاثیرات اهــــالی زر و زور با مردم و برای مردم وارد

شبکه خبری خوزستان//مشکلات مزمن چهار شهرستان مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل هـرشهروند متعهدی را به تکلف وا می دارد. لذا با فزونی فـــقر ، بیکــاری ، نابرابری های اجتماعی و … شرایط ایجاب نمود تا کاندیدایی فراتر از جناح ها و به دور از تاثیرات اهــــالی زر و زور با مردم و برای مردم وارد میدان انتخابات شود تا در صورت پیروزی به تحقق طرح هـای تاثیر گذار جهت کاهش مشکلات منطقه اقدام نماید.

دکتر علیرضا ورناصری پس از سوابق درخشان و شجاعانه ایی که در دفاع از وطن از خود نشان داد، درساختار اجرایی و مدیریتی هم یک مدیر دقیق و منعطف بود.
ارتباطات گسترده وی با نخبگان منطقه طی سالهای طولانی، ایشان را بعد از پیروزی جهت تشکیل اتاق فکرهای متعدد و استفاده از ظرفیت شایستگان بومی بسرعت آماده عمل خواهد نمود که این مهم از قدرت گیری مدیران ناکارآمد ممانعت خواهد کرد.
ایشان ضمن اتکا برظرفیت کل انسانی منطقه و بومی گزینی، توجه ویژه به استفاده از ظرفیت بانوان توانمند در مدیریت چهار شهرستان دارد.
پرهیز از شعار محوری که بالاترین آسیب هارا براعتقاد مردم وارد نموده است درکلیه سخنان و عملکرد ایشان نمودار است .
استفاده از ظرفیت تمام اقوام و طوایف منطقه مهمترین شاخص برنامه های ایشان است.
اهـداف و برنامه ها :
برآیند نهایی اهداف دکتر علیرضاورناصری در حوزه های اقتصادی ،اجتماعی ، فرهنگی و … تحقق رفاه و عدالت همگانی ، کاهش نابرابری های اجتماعی و تعالی زیر ساخت های فرهنگی خواهد بود .
معیشت مردم و کاهش فقرازاولویت های راستین دکترورناصری جهت خدمتگزاری به مردم شریف منطقه است .
-گسترش کشاورزی مدرنیزه جهت بهره برداری حداکثری ازمنابع فراوان آبی و زمین های بکرو گسترده،تغییرات شگرفی جهت کاهش بیکاری ایجاد خواهد کرد.
_ایران عزیزمان در ردیف ۵ کشور پر جاذبه جهان قرار دارد ، اعتقاد راسخ دکتر به نهایت استفاده از پتانسیل های گردشگری منطقه جهت اشتغال زایی و توسعه پایدار بسیار تاثیر گذار خواهد بود. همچنین حوزه های ورزش، صنایع، معادن و… همه از مبانی موثر جهت اجرای برنامه های اجرایی جهت رفع فقر و کاهش بیکاری است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.