کد خبر : 16674
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1399 - 16:10
-

نوعروسان مناطق محروم شهرستان هویزه صاحب جهیزیه شدند.

نوعروسان مناطق محروم شهرستان هویزه صاحب جهیزیه شدند.

♦ *نوعروسان مناطق محروم هویزه صاحب جهیزیه شدند* 🔻 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هویزه از اهدا ۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.     🔻به نقل از روابط عمومی اداره کمیته امداد خمینی (ره) شهرستان هویزه, حسن حمید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هویزه:

♦ *نوعروسان مناطق محروم هویزه صاحب جهیزیه شدند*

🔻 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هویزه از اهدا ۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

 

 

🔻به نقل از روابط عمومی اداره کمیته امداد خمینی (ره) شهرستان هویزه,

حسن حمید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هویزه: ازدواج سنتی پسندیده و میراثی گرانبها از پیامبر اکرم (ص) است که انجام آن آثار روحی و معنوی زیادی برای فرد و جامعه به دنبال دارد.

 

🔻 وی افزود:
با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه‌های هنگفت ازدواج، تهیه و اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان در دستورکار قرار گرفت.

 

🔻 حسن حمید اظهار داشت:
نه فقره جهیزیه شامل؛ یخچال، اجاق گاز، سرویس ظروف آشپزخانه، ماشین لباسشویی، جارو برقی، پتو و فرش به ارزش  یک میلیارد ریال با مشارکت کمیته امداد، خیرین و نیکوکاران و موسسه خیریه حضرت رقیه سلام الله علی‌ها به نوعروسان اهدا گردید.

 

🔻 این مقام مسئول تصریح کرد:

خیران و نیکوکاران بازوان توانمند کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و با همراهی و همکاری آن‌ها می‌توان قشر ضعیف و نیازمند جامعه را توانمند کرد و جا دارد از همه کسانیکه در تامین مایحتاج نیازمندان و مددجویان کمیته امداد ما را یاری می‌دهند تشکر نمایم.

 

🔻 *حسن حمید* اظهار کردند:

یکی دیگر از برنامه های ارائه شده به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) *توزیع دویست بسته غذایی* در بین خانواده تحت حمایت کمیته امداد هویزه در مناطق محروم بوده است.

_________________________

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.