کد خبر : 24779
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 4:55
-

نماینده ولی فقیه در خوزستان: جوانان کتب علامه مصباح را مورد مطالعه قرار دهند

نماینده ولی فقیه در خوزستان: جوانان کتب علامه مصباح را مورد مطالعه قرار دهند

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به خسارت عظیم حوزه علمیه در فقدان علامه مصباح گفت: جوانان کتب علامه مصباح را مورد مطالعه قرار دهند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، حجت‌الاسلام موسوی فرد در حاشیه مراسم نخستین سالگرد شهید سلیمانی در حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی، با تسلیت رحلت آیت الله مصباح ،

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به خسارت عظیم حوزه علمیه در فقدان علامه مصباح گفت: جوانان کتب علامه مصباح را مورد مطالعه قرار دهند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، حجت‌الاسلام موسوی فرد در حاشیه مراسم نخستین سالگرد شهید سلیمانی در حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی، با تسلیت رحلت آیت الله مصباح ، اظهار داشت: علامه مصباح یزدی فقیه برجسته، حکیمی وارسته و عالم مجاهدی بود که از دهه‌ ۴۰ در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور داشت.

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری؛ آیت الله مصباح مطهری دوم بود که در بسیاری از زمینه‌ها از علمای دوران خود پیش تازه بود و ۸۶ سال عمر پر برکت این عالم جلیل القدر در راه علم سپری شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن توصیه جوانان به مطالعه زندگی نامه آیت الله مصباح یزدی؛ به جایگاه علمی والای آن عالم وارسته اشاره کرد و گفت: قرن ها باید بر بشریت و حوزه‌های علمیه بگذرد تا شاید باز هم فردی مانند آیت الله مصباح یزدی پدید آید.
نماینده ولی فقیه به ویژگی‌های آن عالم والا مقام اشاره کرد و اظهار داشت: عالمی فرهیخته و خود ساخته بود که در قالب علوم اسلامی و علوم روز متبحر بود و به تعبیر مقام معظم رهبری خسارت عظیمی به عالم اسلام وارد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.