کد خبر : 37435
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 20:16
-

نماینده ولی فقیه در خوزستان از مجروحان حادثه تروریستی ایذه عیادت کرد

نماینده ولی فقیه در خوزستان از مجروحان حادثه تروریستی ایذه عیادت کرد

اهواز – شبکه خبری خوزستان – نماینده ولی فقیه در خوزستان عصر پنجشنبه از مجروحان حادثه تروریستی ایذه که در بیمارستان‌های گلستان و امام خمینی(ره) اهواز بستری هستند عیادت کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در این دیدار از نزدیک در جریان رسیدگی به مجروحان این حادثه تروریستی قرار گرفت.

وی گفت: این حادثه همه را متاثر کرده است و باز هم وقوع این حادثه را به همه مردم تسلیت می گویم.

امام جمعه اهواز ادامه داد: پنج نفر از مجروحان این حادثه تروریستی در بیمارستان‌گلستان اهواز و سه نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز بستری هستند که امشب به عیادت آنها رفتیم.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه دشمن بیکار نمی ماند و در این ۴۰ سال گذشته همواره کارشکنی کرده است، افزود: مطالبه جدی همه مردم مقابله و مبارزه به جنایتکاران و دشمنان اسلام است.

وی همچنین با خانواده این‌ مجروحان که در محل حضور داشتند دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و کادر درمانی آخرین وضعیت جسمی مجروحان و درمان مجروحان را ارایه دادند.

امام جمعه اهواز ضمن طلب شفای عاجل از خداوند منان برای این مجروحان، بر رسیدگی مستمر تا بهبهود کامل این مجروحان تاکید کرد.

گزارش شبکه خبری خوزستان حاکیست ۱۰ مجروح حادثه تروریستی ایذه به بیمارستان‌های گلستان و امام خمینی(ره) اهواز منتقل شدند که بامداد امروز پنجشنبه یکی از آنها بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

حال چهار نفر از این مجروحان مساعد نیست و تاکنون بر روی آنها چند عمل جراحی صورت گرفته است. یکی از این مجروحان همچنان در آی.سی.یو بیمارستان گلستان بستری است.

در حادثه کور تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد هفت نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند. چهار مرد، یک کودک ۹ ساله و یک زن جزو شهدای این حادثه ترویستی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.