کد خبر : 27428
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 7:06
-

نماینده مردم اهواز در مجلس: بودجه کمیته امداد در بودجه ۱۴۰۰ افزایش یافت

نماینده مردم اهواز در مجلس: بودجه کمیته امداد در بودجه ۱۴۰۰ افزایش یافت

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر، بودجه کمیته امداد خوزستان افزایش یافت. سید کریم حسینی اظهار داشت: سازمان‌های امدادی از جمله کمیته امداد و سازمان بسیج سازندگی در بحث محرومیت زدایی در استان خوزستان تلاش‌های فراوانی داشتند. وی افزود: بر همین اساس نمایندگان مردم

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر، بودجه کمیته امداد خوزستان افزایش یافت.

سید کریم حسینی اظهار داشت: سازمان‌های امدادی از جمله کمیته امداد و سازمان بسیج سازندگی در بحث محرومیت زدایی در استان خوزستان تلاش‌های فراوانی داشتند.

وی افزود: بر همین اساس نمایندگان مردم در مجلس یازدهم با رویکرد حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، بودجه سازمان‌های امدادی به ویژه کمیته امداد را در ۱۴۰۰ افزایش دادند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در کنار تلاش برای توسعه زیر ساخت ها، کمک به معیشت مردم به ویژه مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و نیازمندان را در دستور کار دارند.

حسینی افزود: کمک به نیازمندان ریشه در اعتقادات مردم دارد به همین دلیل مردم نیز در کنار سازمان های امدادی به صورت خودجوش و در قالب گروه‌های جهادی فعالیت های ارزشمندی داشته و اکنون ما این تلاش ها را به صورت فراگیر در جامعه مشاهده می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.