کد خبر : 54953
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1402 - 16:05
-

اخبار بسیج خوزستان

اخبار بسیج صیدون

نمایش اقتدار نیسان سواران آبی صیدون به مناسبت دهه فجر

نمایش اقتدار نیسان سواران آبی صیدون به مناسبت دهه فجر
مانور رژه نیسان سواران بسیجی در راستای نمایش قدرت و اقتدار حول محور امنیت پایدار به مناسبت دهه فجر و زنده نگه داشتن ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن برگزار کردند.

 

شبکه خبری خوزستان / نمایش اقتدار نیسان سواران آبی صیدون به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار خبرگزاری بسیج باغملک؛ سرگرد پاسدار امیدعلی رضانژادیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرستان صیدون در گفتگو با این خبرگزاری بسیج گفت: به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر جمع کثیری از نیسان سواران بسیجی با هماهنگی حوزه بسیج عمار یاسر بخش اعلا و حوزه بسیج مالک اشتر صیدون در حرکتی نمادین و به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب مسیر میدان ولیعصر (عج) شهر صیدون تا گلزار شهدای ۱۵ دی انقلاب روستای رودزیر را پیمودند.

 

رضانژادیان افزود: در این مراسم که نیسان ها با نمادهای انقلاب تزئین شده بود با پخش نواهای انقلابی شور و حال دوران انقلاب را تداعی کردند.

 

وی اظهار داشت: مانور رژه نیسان سواران بسیجی در راستای نمایش قدرت و اقتدار حول محور امنیت پایدار به مناسبت دهه فجر و زنده نگه داشتن ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن برگزار کردند.

 

نیسان سواران به طور منظم از مسیرهای تعیین شده از میدان ولیعصر(عج) شروع و به طرف گلزار شهدای انقلاب روستای رودزیر حرکت و با حضور در کنار این شهدا تجدید عهد و پیمان مجدد بستند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.