کد خبر : 55260
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 10:44
-

نمایشگاه گردشگری تهران با حضور سرپرست شهرداری ، روابط عمومی و سایر مسئولین شوشتر آغاز شد

نمایشگاه گردشگری تهران  با حضور سرپرست شهرداری ،  روابط عمومی و سایر مسئولین شوشتر آغاز شد

نمایشگاه گردشگری تهران با حضور سرپرست شهرداری ، روابط عمومی و سایر مسئولین شوشتر آغاز شد هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران در آستانه سفرهای نوروزی، با حضور رئیس‌جمهور و دبیرکل گردشگری سازمان ملل متحد آغاز شد. محل برگزاری این نمایشگاه مانند دوره‌های دیگر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است. نخستین روز نمایشگاه (دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه)

نمایشگاه گردشگری تهران با حضور سرپرست شهرداری ، روابط عمومی و سایر مسئولین شوشتر آغاز شد

هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران در آستانه سفرهای نوروزی، با حضور رئیس‌جمهور و دبیرکل گردشگری سازمان ملل متحد آغاز شد.
محل برگزاری این نمایشگاه مانند دوره‌های دیگر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است. نخستین روز نمایشگاه (دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه) بازدید عمومی ندارد و ویژه متخصصان و فعالان گردشگری است. نمایشگاه گردشگری از فردا سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه به مدت سه روز به بازدیدهای عمومی و مردمی اختصاص دارد.
گروه‌های موسیقی آیینی و سنتی استان‌ها از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه هر روز با ۵ اجرا از صبح ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ و در عصر از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در محل نمایشگاه گردشگری تهران حضور دارند.
همچنین سالن‌های ۱۱، ۱۰، ۶ و ۵ به گردشگری خوراک اختصاص داده شده است.
۵۰۰ متر از فضای نمایشگاه هم به اقامتگاه‌های بوم‌گردی اختصاص داده شده است که در روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه قرار است کاراکترهای بومگردی نیز معرفی شوند.
همچنین بخشی از فضای باز نمایشگاه به چادرهای عشایری، کمپرها و خودروهای کلاسیک اختصاص داده شده است.
این نمایشگاه علاوه‌بر اینکه فرصتی برای برنامه‌ریزی سفرهای نوروز و حتی یک سال آینده است، در حاشیه با برگزاری کارگاه‌ها، آموزش‌های رایگان را در اختیار فعالان و علاقه‌مندان گردشگری قرار می‌دهد.
علاوه‌بر این‌ها، قرار است کارگاه‌های آموزشی نشست‌های تشریک تجربه با حضور و ارائه پژوهشگران با موضوعات تخصصی همچون گردشگری ریلی، ادبی، نجوم، کشاورزی، عشایری، گردشگری خلاق، سبز، مدیریت مقاصد، گردشگری کودک و نوجوان و آینده گردشگری در عصر هوش مصنوعی برگزار شود.
همچنین تاثیر خبر و خبرنگاری در توسعه گردشگری، استفاده از ظرفیت‌های میراث فرهنگی در توسعه گردشگری، چالش‌های موزه‌ها در گردشگری و نقش مشارکت زنان در توسعه صنعت گردشگری از دیگر موضوعات کارگاه‌های آموزشی حاشیه نمایشگاه امسال است.
وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی همچنین از حضور نمایندگان ۱۲ کشور در نمایشگاه امسال خبر داده است که روسیه، ترکیه، مالزی، اندونزی، ونزوئلا، تایلند، ازبکستان، ویتنام، تاجیکستان، زیمبابوه، تانزانیا و سریلانکا از این جمله هستند. اگرچه تاکید نمایشگاه گردشگری تهران بیشتر روی سفرهای داخلی و تبادل مسافر با کشورهای شرکت‌کننده است، اما بیشتر این کشورها معمولا به انگیزه جذب گردشگران ایرانی در نمایشگاه تهران حضور دارند.
نمایشگاه گردشگری تهران تا ۲۶ بهمن‌ماه هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر برپا می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.