کد خبر : 24299
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 9:05
-

نفرات برتر مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در هندیجان مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در هندیجان مشخص شدند

با توجه به محدودیت های کرونایی و تعطیلی اماکن ورزشی در فضای بسته این هیات فعالیت های خود را با رعایت پروتکل‌ ها و دستور العمل های بهداشتی در فضای باز ادامه خواهد داشت.

نفرات برتر مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در هندیجان مشخص شدند

رئیس هیات تیراندازی هندیجان از برگزاری یکدوره از مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در فضای باز با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات کبدی این شهرستان خبر داد .

هادی بحرکانی در گفتگو با خبرنگارمااظهار داشت: بمناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله و روز پرستار یکدوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در فضای باز با شرکت بیش از ۲۰ تیرانداز در مجموعه ورزشی تختی هندیجان برگزار شد.

وی افزود: در بخش آقایان موسی چاروسایی با ۳۴۰، سید علی موسوی با ۳۳۰ و حسین محسنی نژاد با ۳۲۰ امتیاز به مقام های اول تا سوم دست یافتند‌.

بحرکانی خاطر نشان کرد: در بخش بانوان نیز به ترتیب خدیجه حیاتی با ۲۶۰، پریسا عبادی با ۲۲۰ و حلیمه شکاری با ۲۱۰ امتیاز اول تا سوم شدند .

رئیس هیات تیراندازی شهرستان هندیجان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و فداکاری های پرستاران و کادر درمانی خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت های کرونایی و تعطیلی اماکن ورزشی در فضای بسته این هیات فعالیت های خود را با رعایت پروتکل‌ ها و دستور العمل های بهداشتی در فضای باز ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.