اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

نظافت و پاکسازی مستمر محلات سطح منطقه سه اهواز + تصاویر

نظافت و پاکسازی مستمر محلات سطح منطقه سه اهواز + تصاویر
با تلاش شبانه روزی کلیه نیروهای خدماتی و فضای سبز کار رسیدگی به محلات و اجرای طرح های محله به محله اعم از نظافت و زباله گیری روزانه، نخاله برداری ، پاکسازی و تسطیح اراضی ، حذف زوائد بصری، آبرسانی و احیای فضای سبز بلوارها، رسیدگی به وضعیت پارک ها و ... مستمر در حال انجام است.

شبکه خبری خوزستان / مدیر منطقه۳ شهرداری اهواز نگهداشت شهری، ایجاد نظافت در محلات، رفع آلودگی های بصری را از مهمترین اقدامات اجرایی و خدماتی مجموعه شهرداری دانست که بدون توقف و روزانه در حال انجام است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ ؛ میثم علی نژاد مدیر منطقه با بیان این مطلب گفت: با تلاش شبانه روزی کلیه نیروهای خدماتی و فضای سبز کار رسیدگی به محلات و اجرای طرح های محله به محله اعم از نظافت و زباله گیری روزانه، نخاله برداری ، پاکسازی و تسطیح اراضی ، حذف زوائد بصری، آبرسانی و احیای فضای سبز بلوارها، رسیدگی به وضعیت پارک ها و … مستمر در حال انجام است.
وی افزود: جمع آوری نخاله و‌ضایعات ساختمانی، پاکسازی و رفت و روب ، لایروبی و پاکسازی جوی های روباز ، جمع آوری نخاله های رها شده در اراضی خالی و اطراف معابر و… از جمله اقداماتیست که در کار روزانه حوزه خدماتی اجرا می شود و با نظارت مستقیم و گشت زنی مستمر و پی در پی مدیر منطقه بر نحوه خدمات رسانی در سطح حوزه استحفاظی همراه خواهد بود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.