کد خبر : 20983
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1399 - 15:29
-

نشست مجمع نمایندگان خوزستان با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور

نشست مجمع نمایندگان خوزستان با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور

توجه به معیشت و رفاه پرسنل ناجا، برخورد قاطع با افراد مخل امنیت، انتصاب افراد بومی در تمام سطوح نیروی انتظامی استان و ارتقای فرماندهی انتظامی اهواز به فرماندهی ویژه از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

 

نشست مجمع نمایندگان خوزستان با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار شد

 

شبکه خبری خوزستان | پس از انتشار تصاویر مربوط به افزایش سرقت ها در اهواز، مجمع نمایندگان استان صبح امروز نشستی با سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی، فرماندهان عالی رتبه ناجا و سردار صالحی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان برگزار کرد.

 

سید کریم حسینی، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در این باره گفت: در این نشست افزایش تعداد پرسنل کلانتری های استان با توجه به وسعت حوزه استحفاظی مورد درخواست مجمع بود.

 

وی با اشاره به اهمیت گشت های خودرویی در ارتقای امنیت عنوان کرد: یکی دیگر از مطالبات مطرح شده نمایندگان استان افزایش ماشین آلات، تجهیزات و امکانات نیروی انتظامی در خوزستان بود تا از این طریق تعداد گشت های پلیس افزایش پیدا کند.

 

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: توجه به معیشت و رفاه پرسنل ناجا، برخورد قاطع با افراد مخل امنیت، انتصاب افراد بومی در تمام سطوح نیروی انتظامی استان و ارتقای فرماندهی انتظامی اهواز به فرماندهی ویژه از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.