کد خبر : 34041
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردین 1401 - 18:23
-

نشست سرپرست فرمانداری شادگان با خبرنگاران و اصحاب رسانه

نشست سرپرست فرمانداری شادگان با خبرنگاران و اصحاب رسانه

  در این نشست سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه مشکلات شهرستان قابل حل است‌ گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، باید کاری کنیم که شادگان در سطح ملی نیز معرفی و شناخته شود.   صالح زاده ادامه داد: رفع برخی مشکلات در شادگان نیازمند کار و پیگیری اساسی است و تنها با دستور دادن‌مرتفع

 

در این نشست سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه مشکلات شهرستان قابل حل است‌ گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، باید کاری کنیم که شادگان در سطح ملی نیز معرفی و شناخته شود.

 

صالح زاده ادامه داد: رفع برخی مشکلات در شادگان نیازمند کار و پیگیری اساسی است و تنها با دستور دادن‌مرتفع نمی شوند.

 

رئیس شورای اداری شادگان به ظرفیت های گردشگری موجود در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت گردشگری در شهرستان‌به خوبی در حال رونق گرفتن است اما این کافی نیست و ما باید از تالاب بین المللی و همچنین بندر شادگان برای جذب بیشتر گردشگر به نحو احسن استفاده کنیم.

 

سرپرست فرمانداری شادگان به اشتغال جوانان بومی اشاره کرد و گفت: طرح توسعه ای فولاد یک طرح بسیار خوبی است که اگر فعال شود بالای یک هزار نفر از جوانان بومی شادگان در شرکت‌فولاد مشغول به کار خواهند شد.

 

وی به امنیت شهرستان پرداخت و عنوان کرد: برای ایجاد امنیت مطلوب در شادگان، علاوه بر امکانات، زیرساخت‌های فرهنگی نیز لازم است و انتظار می رود رسانه‌ها و سران عشایر و معتمدین و اقشار مختلف مردم در این حوزه کمک کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان ضمن قدردانی از پیگیری‌های رسانه‌ها ، از آن‌ها خواست تا در پیگیری و رفع مشکلات شهرستان با مسئولین همکاری کنند.خبرنگار

اعظم حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.