کد خبر : 6180
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 12:06
-

نخستین همایش ملی”اربعین پژوهی” در دانشگاه پیام نورخوزستان برگزار می‌شود

نخستین همایش ملی”اربعین پژوهی” در دانشگاه پیام نورخوزستان برگزار می‌شود

نخستین همایش ملی”اربعین پژوهی” در دانشگاه پیام نورخوزستان برگزار می‌شود مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: بسیج اساتید برای بررسی ابعاد و ظرفیت‌های تمدن‌سازی راهپیمای عظیم اربعین؛ نخستین همایش ملی اربعین پژوهشی را برگزار می‌کند. محمدمهدی مطیعی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: پیاده روی اربعین یکی از

نخستین همایش ملی”اربعین پژوهی” در دانشگاه پیام نورخوزستان برگزار می‌شود
مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: بسیج اساتید برای بررسی ابعاد و ظرفیت‌های تمدن‌سازی راهپیمای عظیم اربعین؛ نخستین همایش ملی اربعین پژوهشی را برگزار می‌کند.

محمدمهدی مطیعی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: پیاده روی اربعین یکی از ظرفیت های مهم تمدن سازی در دنیای اسلام است که زمینه ساز تمدن مهدوی است.

وی افزود: یکی از رسالت های مهم و اصلی دانشگاه تحلیل و آماده سازی زیرساخت‌های نرم افزاری لازم برای رسیدن و تحقق بخشیدن به تمدن نوین اسلامی است. با وجود اینکه سنت پیاده روی اربعین در سال‌های اخیر به یک فرهنگ عمومی و دینی غالب مبدل شده ولی در این مساله همچنان خلاء پژوهش و آسیب شناسی احساس می‌شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور خوزستان بیان داشت: برای بررسی ابعاد و و ظرفیت های تمدن سازی راهپیمای عظیم اربعین؛ نخستین همایش ملی اربعین پژوهشی در دانشگاه پیام نور خوزستان برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش با همکاری دانشگاه و بسیج اساتید در ۳۰ محور مختلف فرهنگی، سیاسی، دینی و اجتماعی، ۲۰بهمن ۱۳۹۸ پس از بررسی و داوری آثار در دانشگاه پیام نور اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، اساتید و دانشجویان و پژوهشگران تا ۱۵ دی ماه برای ارسال آثار فرصت دارند.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.