کد خبر : 37080
تاریخ انتشار : جمعه 1 مهر 1401 - 13:20
-

موکب داران عراقی اربعین از اهواز به مشهد مقدس اعزام شدند

موکب داران عراقی اربعین از اهواز به مشهد مقدس اعزام شدند

اهواز – شبکه خبری خوزستان – آیین بدرقه برخی موکب داران عراقی اربعین حسینی به مشهد مقدس، با هدف برپایی موکب و خدمت به زایران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان ، در فرودگاه بین المللی شهید حاج قاسم سیلمانی اهواز برگزار شد.

به گزارش روز جمعه شبکه خبری خوزستان در این آیین که با مرثیه سرایی یکی از ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت همراه بود ضمن قدردانی از موکب داران عراقی در خدمت به زایران امام حسین(ع) ،شال گردن مزین به نام حضرت علی ابن موسی الرضا به آنان اهدا شد.

۱۴۰ موکب دار عراقی در ایام شهادت امام رضا(ع) در مشهد موکب برپا می‌کنند

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در حاشیه این آیین با تسلیت فرا رسیدن ایام سالگرد رحلت پیامبراکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) بیان کرد:مردم عراق در اربعین حسینی امسال، همچون سالیان گذشته سنگ تمام گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، با بیان اینکه مردم عراق تمام دارایی خود را برای خدمت به زایران امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) به میدان آوردند، افزود: حدود ۱۴۰ موکب دار عراقی در ایام شهادت امام رضا(ع) در مشهد مقدس به برپایی موکب و خدمت به زایران می پردازند.

وی ادامه داد: قدردانی و بدرقه این موکب داران عراقی حداقل کاری بود که می شد انجام داد و اینکه از تلاش های آنها در طول خدمت به زایران قدردانی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.