کد خبر : 17128
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 8:40
-

موافقت استاندار خوزستان با تأمین ‌‌آب ۲۰۰هکتار از گلخانه‌های شهر منصوریه بهبهان از سد مارون

موافقت استاندار خوزستان با تأمین ‌‌آب ۲۰۰هکتار از گلخانه‌های شهر منصوریه بهبهان از سد مارون

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: آب مورد نیاز ۲۰۰هکتار از گلخانه‌های شهر منصوریه بهبهان با موافقت استاندار از سد مارون تأمین می‌شود. جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات شهرستان بهبهان در حوزه آب، کشاورزی و نفت صبح امروز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و محمدطلا مظلومی نماینده بهبهان و

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: آب مورد نیاز ۲۰۰هکتار از گلخانه‌های شهر منصوریه بهبهان با موافقت استاندار از سد مارون تأمین می‌شود.

جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات شهرستان بهبهان در حوزه آب، کشاورزی و نفت صبح امروز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و محمدطلا مظلومی نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری درمجلس شورای اسلامی با انتقاد از مشکلات به‌وجودآمده در بهبهان اظهار داشت: وجود چنین مشکلاتی در بهبهان باعث ایجاد نارضایتی مردم شده که با رفع این مسایل می‌توان شاهد رونق شهر و بهبود وضعیت معیشتی مردم بود.

جست‌وجوی بی‌نتیجه برای یافتن ۲ خدمه مفقودی شناور بهبهان

گلایه هرروزه مردم بهبهان از پروژه‌های طولانی آبفا؛ وعده ۱۸۰روزه عملی می‌شود؟

مردم برخی روستاهای بهبهان غرق در بی‌آبی

مظلومی در ادامه گفت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری باید با عزم و تلاش جهادی شرایط رشد و ارتقای تولید را در شهرستان فراهم کنیم.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از مشکلات زمین‌های کشاورزی منطقه بنه باشت برطرف شده گفت: با وجود مشکلات در حوزه سد مارون، با موافقت استاندار خوزستان خروجی آب برای تأمین کشاورزی افزایش یافته و با طرح تأمین آب ۲۰۰ هکتار طرح گلخانه در شهر منصوریه موافقت شد.

وی ‌با اشاره به همکاری مناطق نفت‌خیز در توسعه بهبهان عنوان کرد: طرح نیمه‌کاره آبرسانی کشاورزی واقع در منطقه قلعه مدرسه که می‌تواند ۶۵۰ هکتار زمین را زیرپوشش قرار دهد به‌زودی توسط سازمان آب و برق استان مجدداً شروع به کار می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.