کد خبر : 12457
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 - 10:09
-

من کرونا هستم مهمانی ناخوانده/چرا هنوز پایم بصورت جدی به شهر اولین ها نرسیده است

من کرونا هستم مهمانی ناخوانده/چرا هنوز پایم بصورت جدی به شهر اولین ها نرسیده است

    من کرونا هستم مهمانی ناخوانده چرا هنوز پایم بصورت جدی به شهر اولین ها نرسیده است   اگر چه خطر من خیلی کمتر از آمفولانزا… می باشد اما چندی روزی است که تیتر اول رسانه های جهان و کشور شما شده ام، با اینکه کوچک هستم اما سرعت انتشارم زیاد است سریع به

 

 

من کرونا هستم مهمانی ناخوانده چرا هنوز پایم بصورت جدی به شهر اولین ها نرسیده است

 

اگر چه خطر من خیلی کمتر از آمفولانزا… می باشد اما چندی روزی است که تیتر اول رسانه های جهان و کشور شما شده ام، با اینکه کوچک هستم اما سرعت انتشارم زیاد است سریع به همه جا سرک می کشم، تحمل و حال و حوصله ی معلق ماندن در هوا را ندارم بیشتر بدنبال استراحت روی سطوح صاف،دستگیره درب و پنجره ها،روی نیمکت های مدارس،کف دستهای اطرافیان شما هستم،بیشتر علاقه ام به افراد بالای ۶۰ سال و کودکان زیر ۵ سال است.

 

در بین شما دوستانی دارم آره کسانی که با تعطیلی مدارس بجای استراحت اقدام به مسافرت می کنند،کسانی که بیمارند و از ماسک استفاده نمی کنند و جلوی عطسه خود را نمی گیرند و یا کسانی با همه دست می دهند و روبوسی میکنند تازه یک عده دیگری هم هستند با احتکار.گران فروشی به ترس از من و وارد کردن استرس و التهاب به جامعه کمک زیادی می کنند و البته در بین کاربران فضای مجازی هم افرادی هستند که فقط از نا امیدیها میگویند و از جانفشانی سربازان و افسران خط مقدم بهداشت و درمان کشورتان و استان تان و شهرستان علی رغم کمبود امکانات که در حال ایثار و تکاپو هستند چیزی نمی گویند.

 

کرونا آمد تا شاید به ما بیاموزد:
چقدر دست دادن با دوستانمان و اطرافیانمان لذت بخش بود و ما از آن بیخبر بودیم.

 

آمد و یادآور شد:چقدر دور همی هایمان خاطره آفرین بود و ما بیخبر بودیم.

 

چقدر آزادانه و بدون ترس معاشرت میکردیم، رفت و آمد با مردم چقدر آرامش بهمون می داد و بیخبر بودیم.

 

کرونا آمد تا یاد ما بیاورد بوسه بر دستان پدر و مادر چه لذت بخش بود.
کرونا آمد تا بیاد ما بیاورد بوسه بر دستان آموزگاران روزگاری افتخار ما بود.

 

کرونا امد تا شاهد بلوغ و نزول اجتماعی خود و اطرافیانمان باشیم آری از یک طرف شاهد بودیم مغازه دارانی ماسکها خود را رایگان هدیه می دادند و از سوی دیگر شاهد دست های ناپاکی بودیم که موجودی اقلام مورد نیاز را احتکار نموده و یا چند ده برابر می فروختند،درست مثل همان کسانی که میخواستند به هر قیمتی در سطح این کشور رای بیاورند و از در و دیوار فقر مالی و فقر فرهنگی جامعه دزدانه بالا می رفتند،درست مانند کسانی که با تهدید و تطمیع سعی را رساندن خود به مجلس داشتند…

کرونا امد تا انسانیت را به همه یاد آوری کند…

 

 

کرونا آمد تا بگوید وقت گرفتار درمانی به سکوی اخر رسیده است باید عملگرا بود.

 

آری کرونا آمد تا بدون تعارف عیار برخی مسئولان را به نمایش بگذارد
و شاید آمد تا با شانتاژ بازی ها و بمب های خبری افتخار حماسه حضور ملت ایران در مجلس یازدهم را کم رنگ کند.

 

شاید امد تا اراده و تصمیم انتقام سخت را فراموش کنیم…آمد تا نشان دهد محتکران.گران فروشان زرنگتر از برخی مسئولان هستند.

 

کرونا امد تا شاید پیشاپیش به شوالییه های پیروز مجلس یازدهم بگوید ملت با کسی تعارف ندارد و اگر کسی در تحقق شعارهای خود کمی کاری و یا گران فروشی داشته باشد و دنبال شعار گرایی و برگزاری جشنواره های کلنگ زنی باشد در پایان مسیر از مردم نمره مردودی خواهید گرفت و از قطار بهارستان پیاده خواهید شد.

 

کرونا امد تا بگوید مردم ایران با حضور جدی خود در پای صندوق آرا نشان دادن از شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها وسواس بیشتری دارند رد صلاحیت شدن از شورای نگهبان به مراتب قابل هضم تر از دست رد مردم است از ۲۹۰نماینده ۲۴۸ نفر در انتخابات ثبت نام کردندکه۱۷۳نفر از انان توانستند از فلیتر شورای نکهبان ولو با گذشت و اغماض رد شوند اغلب هم اصلاح طلب بودند از این تعداد ۱۱۷رای نیاوردند و فقط ۵۶نفر توانستتد از مردم رای اعتماد مجدد بگیرند اگر چه باید شجاعانه اعلام کرد روی برخی از همین ۵۶ بحث داریم… و اما سوالی از منتقدین شورای نگهبان برای رد صلاحیت از سوی مردم چه تفسیری دارند…

اگر چه جای خالی مقتدایی ها. مسعود اسدها. علی رضایی ها. دکتر جلیلی ها.ابراهیم منصور نژاد ها… در رقابت استان مان خالی و مشهود بود.

 

کرونا آمد تا شاید بگوید خود کرده ها را تدبیری نیست برخی از نمایندگان خدا را بنده نبودن و چونان جولان میدادند و تاخ وتاز می کردند و پا در کفش استانداران، مدیران کل… می کردند انهم نه درجهت مصالح شهر بلکه درجهت منافع خطی.حزبی و شخصی خود و به تعبیر زیبای امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان مانند شاهان منطقه حاضر و ظاهر می شدند و حکم رانی می کردند و خط نشان هم می کشیدند تصورشان احتمالا این بوده و هست که حافظه مردم ضعیف است.

 

 

اما نه مردم دخالتهای نابجا و طیفی.خطی.سیاسی. منافعی. فامیلی و حذف برخی از خادمین خود را توسط صاحبان کرسی ها سبز را فرمواش نمیکردند… و چاره ای جز صبر در فرا رسیدن روز سر انگستان خود نداشتند…

کرونا ! حتما همانطور که آمده بدون شک خواهد رفت اگر چه باعث اذیت و آزار و درگذشت برخی عزیزانمان شده اید اما با تمام خبیث بودنت و نامردی ات ولی درسهای بزرگی به ما دادیکه قدر داشته هایمان را از این پس بیشتر بدانیم.

 

 

راستی از کرونا سوال کردم چرا هنوز قدم نامبارکت به شهر ما نرسیده جوابش برایم جالب بود،کرونا گفت:حقیقتا می خواستم از چین یک راست به شهر اولینها بیایم چون خیلی از مهربانی های مردم مسجدسلیمان از همتباران خودم که در پتروشیمی مسجدسلیمان کار می کردند شنیده بودم اما با خبر شدم علی رغم اینکه یکی دو بار کلنگ زنی فرودگاه شهرتان زده شد اما هنوز اتفاقی نه افتاده است و فرودگاه یتان بدون پرواز است، از تهران خواستم با قطار بیایم باز متوجه شدم راه آهن وعده داده شده همچنان بدون ریل است و ریل قطار تا شوشتر بیشتر نیامده و هنوز درحد شعار باقی مانده است .

 

 

امدم ترمینال اهواز خواستم دربست بگیرم و با سواری بیایم یک شیر پاک خورده ای که من را به ظاهر نمی شناخت بهم گفت مگر از جان خودت سیر شده ای؟ سوال کردم چرا؟

گفت جاده اهواز مسجدسلیمان به جاده مرگ معروف است و مرتب در این جاده تصادف و کشته داریم همین چندی پیش بود پنج نفر که از یک خانواده بودند در این جاده مظلومانه جان باختند باور نداری از دادستان و فرمانده سپاه شهرمان سوال کن، اینجای حرفش برایم جالب بود او بمن گفت خطر تردد از این جاده از کرونا خیلی خیلی بیشتر است.

 

اون اقا با لهجه شیرین بختیاری میگفت کرونا یک مهمان ناخوانده ای است که با امدن گرما شرش را کم خواهد کرد و با شستشوی دستها در طول روز. لغو تجمات غیر ضروری. نرفتن و پرهیز از مسافرت در این مدت.دوری از رو بوسی و پرهیز از دست دادن.استفاده از سبزیجات تازه.مرتب اب نوشیدن و استراحت در منازل خود راحت میشه کرونا را شکست داد تا یادم نرفته بگم از او سوال کردم منکه در چند نشریه و سایت خبر جاده میان بر را خود خواندم، در جوابم گفت: خدا پدرت را بیامرزد یکی دوسه باری کلنگ و افتتاحیه اش رو داشته ایم اما هنوز در حال پروژه باقی مانده است.

 

دیگه داشتم از کوره در می رفتم که بگم ای بابا چطور برای اتوبان تهران -شمال هزار هزار میلیارد برای کوتاه کردن و امن کردن مسیر تفریح پنج شبنه و جمعه های پول دارها و هزینه می شود ایا ۱۸نماینده استان شما و خاصه نماینده شهرتان نمی توانست از اقای سعیدی کیا و یا اقای فتاح بخواهند نیم نگاهی به این جاده در جهت محرومیت زدایی داشته باشند و یا وزیر راه به سیخ بکشند اما نویسنده متن تلنگری بهم زد و گفت ای ویروس ناخوانده چیزی نگو مگر ندیدی اقای فتاح از مجری تلویزیون دلخور شد پس هیس و گفت اتفاقا توی برنامه سردار ورناصری قرار است که جناب فتاح ریاست مردمی. انقلابی و شجاع بنیاد را در اولین فرصت دعوت کند ضمن توسعه کارخانه آلومینیم و مساعدت در راه اندازی شهرک صنایع پایین دستی آن در خصوص رفع محرومیت زدایی و ایجاد مشاغل پایدار انشالله بذل بخششی بنمایند کاری که در طول این چهار باید میشد و نشد. پیش خودم گفتم اگر بیمارستان رها شده و نیمه کاره شرکت نفت در منطقه شیخ مندنی از این حالت در امده بود کار من زار بود و یا شعار احیا و راه اندازی مجدد بیمارستان ۲۲ بهمن سابق در منطقه کلگه عملی میشود کار من سخت تر می شد و یا دکتر شهرام ابراهیمی که از هم ولایتی های خودم شنیدم و خیلی ها هم شهادت بر لیاقت و شایستگی او داده بودند هنوز برمسند ریاست شبکه بهداشت شهر اولین بود باور کنید حتی درحد مشکوک شدن گذرم به شهر شما نمی افتاد و اگر در دوره ی دهم دکتر جلیلی خود را از فلیتر شورای نگهبان رد می کرد از ترس شلاق های او از پشت تریبون مجلس و نطق های اتش افروزش گذرم به استان خوزستان هم نمی افتاد.

 

الان هم باید به انتخاب شما احست و صد بارک الله گفت در کشور مجلس بدست انقلابیون و تازه نفس ها افتاده است انشالله قدر بدانند و نکند جو گیر بشوند و بگویند بگذار ماهم سهم خودمان را از روی سفره انفلاب برداریم، و یا در مطرح کردن مشکلات مردم دچار لکنت زبان شوند و یا وکیل دوله شود، در استان تان به جز دو سه نفری که رای اعتماد مجدد گرفتند با رای مردم یک پست اندازی شد و در شهرستان هم همت کردید و باحضوری۵۲درصدی حماسه ای ماندگار را رقم زدید و سرداری انقلابی.شجاع. دلدار. راستکردار.عدالت محور که سالها در طول دفاع مقدس فرمانده شهیدان شهرتان بوده است را با قاطعیت و اقتدار ۳۷۴۱۱ رای جوانمردانه روانه بهارستان کردید اگر چه برخی زالو پرورها در فضای مجازی در حال چرت زدن لگد پراکنی می کنند و هنوز از آری مردم به سردار گیج هستند و نمی خواهند بیدار شوند!

 

منتخبی که در اولین اقدام نگران سلامت شما بوده و خود را سرا سیمه به بیمارستان ۲۲بهمن نمره دو رساند و تا از اوضاع و احوال بهداشتی و درمانی شما بیشتر با خبر شود و در گام بعدی از شهرداری بازدیدی داشت تا شهردار و شورای شهر و شهروندان بدانند ایشان به عمق محرومیت محلات پی برده است و انتظار سرعت بخشیدن و به حرکت در آوردن چرخ عمران و آبادی در مناطق شهری را در مطالبه گری خود دارد و درگام سوم خود با امام جمعه شهر دیدار و ملاقاتی داشت تا ولایت مداری. انقلاب گری خود را خاری کند در چشمهای بسته… باز نویسنده مطلب به من یاداشتی داد که روی آن نوشته شده است ای بابا مطلب خیلی طولانی شده مخاطبین حال و حوصله مطالعه ندارند!

 

در پایان بگذار با تمام خباثتم با شما رو راست تر از برخی نمایندگان ادوار مجلس تان باشم ای مردم دلیر ایران، ای سرزمینی که شیرانی هم چون حاج قاسم ها.حاج همت ها. باکرها.علی هاشمی ها. حسین خرازی ها.صیادها و حاج محسن ها…در دل خود پرورانده اید اگر در کنار هم و گوش به فرمان ولایت فقیه خود باشید هیچ خطری شما را زمین گیر نخواهد کرد من هم با تلاش کادر درمانی این کشور شیران و با رعایت اصول بهداشتی شما و در نهایت با گرمتر شدن هوا خواهم رفت.

 

آری مهمترین عامل شیوع من دست های الوده است،پزشکان می گویند مهمترین عامل شیوع کرونا دست های آلوده است و اقتصاد دانان هم می گویند ریشه شیوع فسادها.اختلاس ها. رانت خواری ها.دست های الوده است هر دو کشنده و ویرانگر هستند یکی را باید با آب و صابون شست و یکی باید برید برای کشتن و شکست من به توصیه های وزارت بهداشت و درمان خود توجه جدی کنید و برای بریدن دست الوده در اقتصاد کشور باید انقلابی ها انتخاب کنید کسانی که در این چهل سال برای انقلاب هزبنه کرده اند نه کسانی که درطول تمام این سالها از انقلاب خورده اند. علی رضا ورناصری پای شعارهای خود تا پای جان می ماند و باید بماند والا سید محمدرضا.سید ولی الله. مهران و اسفندیار صالحپور.مسلم حاتمی… به این راحتی رهایش نمی کنند او اول باشهدا پیمان بسته بعد با مردم،او یک رای پاک و بدون وام داری اورده پس در راه خود ثابت قدم و استوار خواهد بود او هنوز پوتین ها دوران دفاع مقدسش را از پای در نیاورده است…

 

 

 

آری من کرونا
قول میدهم تا قبل از تشکیل این مجلس از کشور شما رخت ببندم و بروم و شاید هم زود تر…

 

به امید روزهای خوب
بلوط ماندگار_مسجدسلیمان
۹۸٫۱۲٫۸

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.