کد خبر : 16677
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1399 - 18:52
-

معضل اول خوزستان سوء مدیریت است

معضل اول خوزستان سوء مدیریت است

نماینده اهواز در مجلس:     معضل اول خوزستان سوء مدیریت است     شبکه خبری خوزستان – نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: معضل اول استان خوزستان سوء مدیریت است و باید برای تغییر این شرایط چاره‌اندیشی کرد.   به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از مهر، سید کریم حسینی شامگاه

نماینده اهواز در مجلس:

 

 

معضل اول خوزستان سوء مدیریت است

 

 

شبکه خبری خوزستان – نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: معضل اول استان خوزستان سوء مدیریت است و باید برای تغییر این شرایط چاره‌اندیشی کرد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از مهر، سید کریم حسینی شامگاه شنبه در نشست با برخی فعالان رسانه‌ای با اشاره به مشکلات موجود در استان خوزستان اظهار کرد: در کشور گره‌هایی داریم ولی این گره‌ها در خوزستان بسیار محکم‌تر، باز نشدنی‌تر و فراوان‌تر هستند.

وی با طرح این پرسش که آیا واقعاً عزمی برای حل مشکلات استان وجود دارد؟ بیان کرد: برخی مشکلاتی را که مشاهده می‌کنیم به گونه‌ای است که واقعاً انسان به وجود و حجم آنها شک می‌کند. واقعاً چرا در خوزستان به چنین جایگاهی رسیدیم؟ چه افراد و چه افکاری باعث شده است که خوزستان به این نقطه برسد که از هر گوشه و کنار آن مشکلی و بحرانی به صدا می‌رسد؟

حسینی با اشاره به اینکه باید از نظر رسانه در هر شرایطی استقبال کرد و هر نقدی را دشمنی به حساب نیاورد، بیان کرد: برخی موارد یک نقد یا تلنگر رسانه، بسیار تأثیرگذار خواهد بود؛ همان‌گونه که حتی ممکن است یک نطق یک نماینده در برخی موارد می‌تواند راهگشا باشد ولی در کل باید تعلقات را کنار گذاشت و به فکر درد مردم استان بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در خوزستان کمتر یاد گرفته‌ایم که تیمی کار کنیم وی اگر نمایندگان استان و رسانه‌ها در کنار هم و برای حل معضلات استان قرار بگیرند بی‌شک می‌توانند بسیار قوی‌تر کار کنند و مشکلات استان را به خوبی حل کنند.

حسینی تاکید کرد: باید مشکلات و معضلات استان، موضوع بندی شود و برای حل هر کدام چاره‌اندیشی مناسبی داشته باشیم. اگر هم کاری انجام می‌شود نباید منت آن را سر مردم بگذاریم بلکه اینها دستاوردهای نظام است.

وی تصریح کرد: معضل اول استان خوزستان، سو مدیریت است. سو مدیریت، فساد و تا حدودی تبانی را به راحتی می‌توان در مدیریت استان مشاهده کرد و متأسفانه این شرایط با هم تطابق یافته‌اند. اگر بخواهیم استان به جایگاه مناسبی دست پیدا کند باید این شرایط را تغییر داد.

حسینی با اشاره به اینکه خوزستان برای رسیدن به جایگاه مناسب نیاز به ایجاد یک جنبش دارد، کرد: مردم، نمایندگان و رسانه‌ها باید چنین جنبشی برای رسیدن به جایگاه مناسب ایجاد کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.