کد خبر : 6186
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 12:11
-

معاون فرهنگی سپاه از مرزهای شلمچه و چذابه بازدید کرد

معاون فرهنگی سپاه از مرزهای شلمچه و چذابه بازدید کرد

معاون فرهنگی سپاه از مرزهای شلمچه و چذابه بازدید کرد معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سفر به خوزستان از مرز شلمچه در خرمشهر و مرز چذابه در دشت آزادگان بازدید کرد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، سردار حسین نجات معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران

معاون فرهنگی سپاه از مرزهای شلمچه و چذابه بازدید کرد
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سفر به خوزستان از مرز شلمچه در خرمشهر و مرز چذابه در دشت آزادگان بازدید کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، سردار حسین نجات معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به استان خوزستان سفر کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این سفر به شهرستان خرمشهر رفت و از مرز بین‌المللی شلمچه بازدید کرد.

سردار نجات در این بازدید از نحوه خدمت رسانی به زائران ایرانی و خارجی اربعین حسینی دیدن کرد و از نزدیک در جریان این خدمات رسانی قرار گرفت.
ی همچنین به مرز چذابه در شهرستان دشت آزادگان رفت و از چگونگی رفت و آمد و خدمت رسانی به زائران حضرت اباعدالله الحسین(ع) دیدن کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.