کد خبر : 43044
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 17:21
-

اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

معاون سازندگی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا : راه اندازی قطار شهری اهواز سبب تغییر چهره شهر می شود

معاون سازندگی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا : راه اندازی قطار شهری اهواز سبب تغییر چهره شهر می شود
قرارگاه خاتم آمادگی لازم جهت انجام پروژه قطارشهری اهواز را دارد، برای اینکار باید عملیات به سرعت و بدون وقفه انجام شود و با یک اراده همگانی تلاش شود حتی کمتر از دوسال آینده این پروژه به بهره‌برداری رسد.

شبکه خبری خوزستان / ابراهیمی معاون سازندگی قرارگاه خاتم الانبیا : وجود قطار شهری در کلانشهر اهواز به عنوان یک شاخص مهم توسعه در نظر گرفته‌ می‌شود و سبب تغییر چهره‌ی شهر می‌شود لذا با وجود صلاح و صرفه‌ی اقتصادی باید در کلانشهرهای ایران اجرا شود.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی نباید مشمول زمان و طولانی شوند چرا که در این صورت مشکل ایجاد و هزینه‌های زیادی را باید مجدد انجام داد.

معاون سازندگی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ادامه داد: قرارگاه خاتم آمادگی لازم جهت انجام پروژه قطارشهری اهواز را دارد، برای اینکار باید عملیات به سرعت و بدون وقفه انجام شود و با یک اراده همگانی تلاش شود حتی کمتر از دوسال آینده این پروژه به بهره‌برداری رسد.

وی افزود: برای تسریع در انجام امور به ویژه پروژه‌های عمرانی باید همه سیستم با هم کار کنند تا کارها سریعتر انجام شود، پروژه فاضلاب و قطارشهری اهواز نیز همین‌گونه است.

معاون سازندگی قرارگاه خاتم الانبیا ادامه داد: باید اطلاعات کافی در خصوص وضعیت پروژه داشته باشیم در صورت به دست اوردن آن و انجام توافقات برای انجام عملیات اجرایی مشکلی وجود ندارد و با یک عزم همگانی بتوانیم به سرعت که حتی کمتر از دوسال، پروزه قطار شهری اهواز به بهره‌برداری رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.