کد خبر : 25327
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 10:27
-

معاون اشتغال وزارت کار به شادگان سفر خواهد کرد / بررسی فرصت های سرمایه گذاری 

معاون اشتغال وزارت کار به شادگان سفر خواهد کرد / بررسی فرصت های سرمایه گذاری 

معاون اشتغال وزارت کار به شادگان سفر خواهد کرد / بررسی فرصت های سرمایه گذاری   شبکه خبری خوزستان | معاون اشتغال وزارت کار به شادگان سفر خواهد کرد.     به گزارش شبکه خبری خوزستان حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه پیگیری های خود به دیدار محمد

معاون اشتغال وزارت کار به شادگان سفر خواهد کرد / بررسی فرصت های سرمایه گذاری

 

شبکه خبری خوزستان | معاون اشتغال وزارت کار به شادگان سفر خواهد کرد.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه پیگیری های خود به دیدار محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی رفت و پیرامون مسائل مربوطه به بحث و گفتگو پرداخت.

 

 

نماینده مردم شادگان پیرامون این جلسه گفت: وزارت رفاه مسئولیت سنگینی در اجرای قوانین مربوط به کار دارد و یکی از مشکلات ما در منطقه شادگان عدم رعایت حقوق کارگران در شرکت های بزرگ است.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اشتغال و شرایط کاری شهرستان خواستار بررسی موضوع توسط وزارت کار شدیم، جناب آقای شریعتمداری هم معاون خود را مامور بررسی و سفر به منطقه کردند.

 

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: بر اساس این قانون دولت اجازه احداث شرکت جدید ندارد و فقط شرکت های سرمایه گذاری دولتی مانند ایدرو و شستا می‌توانند با بخش خصوصی مشارکت داشته باشند، اما شرایط این مشارکت به گونه ای نیست که بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر برخوردار رقبت کند.

 

 

ناصری نژاد در پایان با دعوت از بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در شهرستان شادگان گفت: آمادگی حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران در شادگان وجود دارد و با تمام توان حمایت خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.