کد خبر : 17368
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1399 - 21:10
-

مصاحبه حضوری فرهنگیان متقاضی پست مدیریت مدارس شهرستان امیدیه آغاز شد

مصاحبه حضوری فرهنگیان متقاضی پست مدیریت مدارس شهرستان امیدیه آغاز شد

مصاحبه حضوری فرهنگیان متقاضی پست مدیریت مدارس شهرستان امیدیه آغاز شد آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان امیدیه با حضور ۲۱ متقاضی مرد و زن در محل دبیرستان شهدای نفت دخترانه دوره دوم برگزار شد. مدیریت آموزش و پرورش شهرستان امیدیه، احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه گفت: امسال ۲۱ نفر از

مصاحبه حضوری فرهنگیان متقاضی پست مدیریت مدارس شهرستان امیدیه آغاز شد

آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان امیدیه با حضور ۲۱ متقاضی مرد و زن در محل دبیرستان شهدای نفت دخترانه دوره دوم برگزار شد.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان امیدیه، احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه گفت: امسال ۲۱ نفر از متقاضیان پست مدیریت که موفق شدند آزمون الکترونیکی انتخاب و انتصاب را با موفقیت پشت سر بگذرانند دعوت به مصاحبه شدند و با حضور کارشناسان اداره آموزش و پرورش منطقه مصاحبه خواهند شد تا داشته های علمی خود را در خصوص مدیریت مدرسه و فرایندهای حاکم بر آن مورد آزمون قرار دهند.

مدیرآموزش وپرورش امیدیه تصریح کرد: مرحله ی مصاحبه در دو شیفت صبح وعصرآغاز و تا پایان همان روز ادامه خواهد داشت و سپس اسامی منتخبین به کمیته انتصابات معرفی خواهند شد.

این مقام مسئول افزود:  مصاحبه پیرامون چهار محور مدیریت و برنامه ریزی، ویژگی های شخصیتی و روان شناختی، آئین نامه اجرایی مدارس و امور مالی و حسابداری است و امیدواریم نتیجه این تلاش‌ها منجر به شناسایی و انتخاب افراد شایسته و تأثیرگذار در حوزه تعلیم و تربیت گردد و به حرکت در مسیر تحقق نظام مدرسه محوری و اصل شایستگی در فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برسیم.

گفتنی است؛ مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان نهایی آزمون مدیران مدارس با مجموع ۲۱ شرکت کننده همکار مرد و زن در مدت زمان ۱ساعت و ۳۰ دقیقه برای هر همکار فرهنگی انجام می شود.

در ادامه علیرضا قنواتی دبیر کمیته انتخاب وانتصاب مدیران بامجموع قبولی های پارسال و به همراه قبولی نهایی امسال مجموع افراد متقاضی سال گذشته وجاری
جهت به کارگیری و پذیرش در پست مدیریت مدارس حداکثر تا سه سال آینده جهت پست مدیریت مدارس استفاده نماییم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.