کد خبر : 3513
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398 - 1:44
-

مشکل صدور اسناد مالکیت منطقه ۱۰۶ هکتاری سوسنگرد مرتفع می شود

مشکل صدور اسناد مالکیت منطقه ۱۰۶  هکتاری سوسنگرد  مرتفع می شود

مشکل صدور اسناد مالکیت منطقه ۱۰۶ هکتاری سوسنگرد مرتفع می شود. فرمانداردشت آزادگان خبرداد: مشکل صدور اسناد مالکیت منطقه ۱۰۶ هکتاری سوسنگرد مرتفع می شود. به گزارش خبرنگارما از دشت آزادگان ، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در جلسه حل مشکل اسناد مالکیت منطقه ۱۰۶ هکتاری شهر سوسنگرد اظهار داشت: با توجه به مصوبات جلسه

مشکل صدور اسناد مالکیت منطقه ۱۰۶ هکتاری سوسنگرد مرتفع می شود.

فرمانداردشت آزادگان خبرداد: مشکل صدور اسناد مالکیت منطقه ۱۰۶ هکتاری سوسنگرد مرتفع می شود.

به گزارش خبرنگارما از دشت آزادگان ، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در جلسه حل مشکل اسناد مالکیت منطقه ۱۰۶ هکتاری شهر سوسنگرد اظهار داشت: با توجه به مصوبات جلسه و اینکه مقرر گردید اداره ثبت اسناد شهرستان دشت آزادگان بعد از دریافت نقشه های منطقه ۱۰۶ هکتاری از اداره مسکن و شهر سازی ظرف مدت ۲۰ روز نسبت به تائید نقشه ها و اصلاح مشکل اسناد اقدام نماید .
نماینده عالی دولت دردشت آزادگان افزود: با توجه به اینکه اکثر مشکلات حقوقی اسناد این منطقه مرتفع شده است اداره ثبت اسناد ؛ مسکن و شهر سازی و بانک مسکن در این مدت تعیین شده اقدامات قانونی را تکمیل نمایند تا خانوارهایی که در آن سکونت دارند بتوانند از امکانات آن بهره مند شوند.
فرماندار شهرستان دشت آزادگان درپایان گفت : پس از توافق بین اداره مسکن و شهر سازی ؛ بانک مسکن و همچنین اداره ثبت اسناد در جلسه ای که در فرمانداری صورت پذیرفته ، از دستگاه های مربوطه خواسته شد با تعامل و نگاه مثبت بطور جدی نسبت به رفع مشکلات این منطقه اقدام کنند.
خبرنگار/حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.