کد خبر : 27922
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 8:40
-

علیرغم بازدید فرماندار و تأکید بر رفع مشکلات آن؛

مشکلات جایگاه سوخت شیخ مندنی مسجدسلیمان همچنان به قوت خود باقی ست

مشکلات جایگاه سوخت شیخ مندنی مسجدسلیمان همچنان به قوت خود باقی ست

شبکه خبری خوزستان// با شیوع کرونا مصرف بنزین نیز کاهش یافته و به همین نسبت نیز میزان عرضه سوخت توسط جایگاه‌داران هم کاهش چشمگیری داشته است. موضوعی که در مسجدسلیمان نیز موجب شده تا مشکلاتی برای جایگاه داران سوخت ایجاد نماید. به گزارش شبکه خبری خوزستان، کاهش مصرف و عرضه سوخت در دوره کرونا موجب

شبکه خبری خوزستان// با شیوع کرونا مصرف بنزین نیز کاهش یافته و به همین نسبت نیز میزان عرضه سوخت توسط جایگاه‌داران هم کاهش چشمگیری داشته است. موضوعی که در مسجدسلیمان نیز موجب شده تا مشکلاتی برای جایگاه داران سوخت ایجاد نماید.
به گزارش شبکه خبری خوزستان، کاهش مصرف و عرضه سوخت در دوره کرونا موجب شده تا تأثیر مستقیمی بر درآمد جایگاه‌داران داشته است. موضوعی که تاکنون از سوی مسئولین مورد توجه قرار نگرفته و روز به روز بر مشکلات جایگاه‌داران و کارگران افزوده است. صالحی مسئول جایگاه شیخ مندنی در مسجدسلیمان با اشاره مشکلات پیش آمده در پی کاهش مصرف سوخت افزود: تاکنون اقدام حمایتی خاصی از سوی دولت برای جایگاه داران صورت نگرفته و این قشر در دوره کرونا متحمل خسارات زیادی شده اند. وی بیان داشت: اکثر جایگاههای سوخت در منطقه با مشکلات زیادی مواجه هستند و عرضه سوخت را بیشتر برای انجام خدمات به شهروندان انجام می دهند و علاوه بر این که سود خاصی نداشته که ضرر زیادی را متوجه جایگاه داران ساخته است. صالحی خاطرنشان ساخت: انتظار می رفت مسئولین پیگیری هایی در این خصوص انجام داده تا از طریق بسته های حمایتی و تسهیلات بخشی از مشکلات موجود مرتفع شود. اما اگر اوضاع بر همین  منوال بگذرد از آنجایی که اکثر جایگاه‌های سوخت شخصی هستند تاچند وقت دیگر ورشکسته و تعطیل خواهند شد، و این معضل حتی بعد از پایان دوران کرونا و افزایش مصرف سوخت باز هم مشکل ساز خواهد شد. 

با این حال فرماندار مسجدسلیمان چند ماه قبل از جایگاه سوخت منطقه شیخ مندنی بازدید نمود و بر لزوم رفع مشکلات این جایگاه تاکید کرد. موضوعی که انتظار می رود در روزهای کرونا با حمایت بیشتر و پیگیری ها جهت رفع مشکلات صنفی جایگاه داران همراه شود. از این رو متولیان جایگاههای سوخت در مسجدسلیمان این روزها بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه بیشتر هستند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.