کد خبر : 54776
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 10:08
-

اخبار هندیجان

ناصر حکیمی

مسدود شدن کانال های بالادست رودخانه زهره به منظور تامین آب شرب و کشاورزی هندیجان

مسدود شدن کانال های بالادست رودخانه زهره به منظور تامین آب شرب و کشاورزی هندیجان
مسئولین سازمان آب و برق خوزستان و شهرهای بالادست رودخانه زهره برای جلوگیری از تنش و بحران آبی در شهرستان هندیجان نسبت به کنترل انهار سنتی و کانال های بالادست کنترل و نظارت مستمر داشته باشند.

 

فرماندار هندیجان : بمنظور تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان کانال های بالادست رودخانه زهره مسدود می شود.

 

شبکه خبری خوزستان / فرماندار هندیجان از انسداد کانال های بالادست رودخانه زهره بمنظور تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار ما از شهرستان هندیجان، حسین بحرکانی فرماندار هندیجان گفت: به منظور تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان پیگیری ها و جلسات متعددی در خصوص بحران آب شهرستان در اداره کل مدیریت بحران استان برگزار و موجب اتخاذ تصمیماتی در این باره شد که بهمین منظور مقرر گردید از صبح فردا سه شنبه هفدهم بهمن ماه، از ساعت ۶صبح کانال شهید رجایی و انهار بالادست تا اطلاع ثانوی به منظور افزایش دبی آب رودخانه زهره و بالابردن کیفیت آب شرب و کشاورزی مردم شهرستان هندیجان مسدود می شوند.

 

فرماندار هندیجان در پایان تاکید کرد : انتظار است که مسئولین سازمان آب و برق خوزستان و شهرهای بالادست رودخانه زهره برای جلوگیری از تنش و بحران آبی در شهرستان هندیجان نسبت به کنترل انهار سنتی و کانال های بالادست کنترل و نظارت مستمر داشته باشند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.