کد خبر : 16800
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 6:14
-

مسجدسلیمان در شور استقبال از حسین عالی محمدی

مسجدسلیمان در شور استقبال از حسین عالی محمدی

شبکه خبری خوزستان// حسین عالی محمدی پس از رکاب زدن دور کشور با دوچرخه بزودی به مسجدسلبمان بازخواهد گشت. مقدمات استقبال از این ورزشکار پرافتخار شهر اولین ها صورت گرفته و متن فزاخوان استقبال از وی به شرح زیر می باشد. رکورددار دوچرخه سواریِ فرزندِ پرافتخار،استوار و خستگی ناپذیر شهرمان جناب حسین عالی محمدی عزیز

شبکه خبری خوزستان// حسین عالی محمدی پس از رکاب زدن دور کشور با دوچرخه بزودی به مسجدسلبمان بازخواهد گشت. مقدمات استقبال از این ورزشکار پرافتخار شهر اولین ها صورت گرفته و متن فزاخوان استقبال از وی به شرح زیر می باشد.

رکورددار دوچرخه سواریِ فرزندِ پرافتخار،استوار و خستگی ناپذیر شهرمان جناب حسین عالی محمدی عزیز که با هدفِ همدلی،همبستگی و نزدیکیِ بیشتر در میان مردمان ایران زمین و نیز ترویج ورزشِ راستین و همچنین با پیامِ ” ایرانیان برای ایران و ایران برای ایرانیان ” صورت گرفته است به روزهای پایانی نزدیک شده است،در طولِ این سفرِ چندهزار کیلومتری ما فرزندانِ مسجدسلیمان از سراسر کشور و چهار گوشهٔ جهان به یُمن و مددِ شبکه های اجتماعی بصورت زنده و تصویری همراه حسین عزیز، مرزهای جنوب،شمال،غرب و شرقِ کشورِ پهناور و کهنِ مان را با مناظر چشم نوازش مشاهده کرده ایم و حُسنِ همجواری با کشورهای محترم همسایه را در خاطر زنده نگاه داشته ایم،در فراز و نشیبهای این مسیر، شبها و روزهای بسیاری را درکنار حسین نازنین مهمانِ هموطنانِ گرانقدرمان در دیگر استانها،شهرها و روستاهای کشور بوده ایم و با ایجاد ارتباط با آنان حسِ خوب و زیبایِ انسانیت و باهم بودن را دوباره و چندباره تجربه کرده ایم و بیاد آوردیم که این رنگین کمانِ قومی،زبانی و فرهنگیِ ایرانِ عزیزمان چه بی اندازه غرورآفرین و زیباست.

به همین مناسبت ،همانند مراسم بدرقهٔ سفیر ورزشی- فرهنگی شهرمان حسین عزیز،به اطلاع کلیهٔ شهروندان عزیز میرساند که آئین استقبال از ایشان با هماهنگی های لازم و قانونی صورت گرفته با نیروی محترم انتظامی شهرستان ضمن رعایت پروتکل های ایمنی – بهداشتی با حفظ فاصلهٔ اجتماعی در روز شنبه مورخه ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ با مشخصات ذیل برگزار میشود :

۱- راس ساعت ۷ عصر از فلکهٔ دانشگاه آزاد با تعدادی از شهروندان که خودروی شخصی دارند با آقای عالی محمدی برای ورود به شهر بصورت کاروانی همراه خواهیم شد.

۲- محل استقرار جهت برگزاری آئین استقبال ،راس ساعت ۳۰ :۷ عصر فلکهٔ پنج بنگله مقابل نمادِ M.I.S

لازم به ذکر است،ستاد حمایت و استقبال از آقای عالی محمدی عزیز یک مجموعهٔ کاملا مردمی و بدون وابستگی به ادارات و سازمانهای دولتی و غیردولتی یا هرگونه گرایشهای حزبی و سیاسی میباشد که تنها بر اساس یک اندیشهٔ ورزشی-فرهنگی و صرفا جهت برگزاری این استقبال شکل گرفته است و بنا به تجارب قبلی اعلام میدارد کلیهٔ مسئولین و مقامات محترم شهری فارغ از مناصب و عناوین شغلی، میتوانند در صورت تمایل همانند سایر شهروندان در مراسمِ فوق شرکت نمایند.

با سپاس و مهر.
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.