اخبار لالی

خطبه های نمازجمعه های خوزستان

مردم در انتخابات نگاه قومیتی نداشته باشند / مجلس انقلابی آدم سالم می خواهد / ازعملکرد دهیاران در روستاها راضی نیستیم

مردم در انتخابات نگاه قومیتی نداشته باشند / مجلس انقلابی آدم سالم می خواهد / ازعملکرد دهیاران در روستاها راضی نیستیم
چرا دهیاران پول هایی که به دهیاری ها تزریق می شود را در حساب ها نگه می دارند و کاری نمی کنند تا چهره روستاها بهتر شود.

شبکه خبری خوزستان / امام جمعه شهرستان لالی در نماز جمعه این هفته با اشاره به روز مجلس اظهار داشت : مجلس انقلابی آدم صالح و سالم می خواهد و ما می بینیم که افراد زیادی برای انتخابات مجلس ورود کرده اند اما مردم باید مراقب باشند که چه کسی را به مجلس می فرستند .

وی عنوان کرد : نماینده باید دلسوز و کارآمد باشد و ما باز هم می گوییم مردم عزیز در انتخابات نگاه قومیتی نداشته باشید چرا که در نظام اسلامی نماینده مجلس باید بی توجه به منافع دنیوی و شجاع باشد تا بتواند در دفاع از حق مردم در برابر قلدرها بایستد نه این که به سمت ثروتمندان و قدرتمندان تمایل داشته باشد .

حجت الاسلام و المسلمین محمد گرمسیری در ادامه با اشاره به روز معلولان بیان داشت : معلولان ما مشکلات فراوانی دارند و یکی از مشکلات آن ها اشتغال است که باید سهمیه ویژه ای برای ان ها دیده شود چرا که توانایی این عزیزان در حوزه های مختلف فراوان است اما متاسفانه نه تنها موضوع اشتغال بلکه با طراحی هایی که در شهرهایمان هست معلولان در زیست شهری نیز مشکلات فراوانی دارند به نحوی که ضرورت دارد همه دستگاه ها در کنار هم برای توجه بیشتر به معلولان اقدامات سازنده تری داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به روز بیمه اظهار داشت : امروز باید قشر مستضعف را در یابیم و در تامین بیمه آن ها تلاش کنیم نه کسانی که تمکن مالی دارند و نیازی به بیمه ندارند.

خطیب جمعه شهرستان لالی در بخش پایانی با اشاره به بازدیدها از روستاها در تذکری به دهیاران روستاها اظهار داشت : علی رغم تلاش هایی که فرمانداران و بخشداران دارند اما دهیاران عملکرد خوبی ندارند و ما از عملکرد آن ها راضی نیستیم .

وی در همین زمینه تصریح کرد : چرا دهیاران پول هایی که به دهیاری ها تزریق می شود را در حساب ها نگه می دارند و کاری نمی کنند تا چهره روستاها بهتر شود لذا هشدار می دهیم در همین چند ماهه باقی مانده تا پایان سال این کم کاری ها را جبران کنید و در غیر این صورت هر دهیاری که عملکرد قابل قبولی نداشت به دستگاه قضا معرفی می شود تا دیگر کسی هوس نکند که دهیار شود اما کاری برای روستا و مردم نکند.

گفتنی است در ادامه و پس از برگزاری نماز جمعه نمازگزاران با راهپیمایی تا محل میدان شهدای ۲۱ دی با سر دادن شعارهایی ، جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع غزه را محکوم کردند .

مرجع : لالی نیوز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.