کد خبر : 39143
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 0:58
-

مراسم روز جهانی کودک و حمایت از کودکان فلسطین در سوسنگرد برگزار شد

مراسم روز جهانی کودک و حمایت از کودکان فلسطین در سوسنگرد برگزار شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، مراسم روز جهانی کودک و حمایت از کودکان فلسطین صبح امروز دوشنبه هفدهم مهرماه در کانون پرورش فکری سوسنگرد برگزار شد. سیده لطیفه موسوی مدیر کانون پرورش فکری و دبیر جامعه زنان شهرستان دشت آزادگان در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کودک و روز همبستگی با کودکان فلسطینی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، مراسم روز جهانی کودک و حمایت از کودکان فلسطین صبح امروز دوشنبه هفدهم مهرماه در کانون پرورش فکری سوسنگرد برگزار شد.

سیده لطیفه موسوی مدیر کانون پرورش فکری و دبیر جامعه زنان شهرستان دشت آزادگان در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کودک و روز همبستگی با کودکان فلسطینی گفت: کودکان دارای احساسات لطیفی می باشند، این احساسات نیاز به توجه از طرف بزرگترها دارد توجهی که به کودک اثبات کند که وجودش برای اطرافیانش اهمیت دارد، آنها آسیب پذیرترین گروه در هر جامعه ای میباشند و نباید از نیازهای آنها به سادگی عبور کرد. کودکان زیباترین عشق ها و احساس ها را خلق می کنند دنیای بچه ها خیلی آزادتر و جذاب تر از دنیای آدم بزرگ هاست. بچه ها متحیر میشوند، علاقمند میشوند، رؤیا دارند و رویاهای شان مرز ندارد.

سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در دیدار با کودکان گفت: دنیای پاک کودکان به آیتم های اساسی همچون سلامت، امنیت، تفریح، نشاط و تعالی نیاز دارد. ایشان در زمینه اهمیت دادن خانواده ها و مسوولان تعلیم وتربیت به کودکان بحث های امنیت روانی، فضای مجازی و خطرات آن بر کودکان، لزوم صیانت از محیط امن خانواده و تبدیل آن به کانونی گرم و سرشار از عطوفت و مهربانی اشاره کردند و نکات تربیتی، آموزشی را یادآور شد.

مهندس هادی جلالی رییس اداره محیط زیست شهرستان دشت آزادگان نیز در این مراسم با تبریک روز جهانی کودک، دنیای سبز و محیط سبز و دنیای عاری از جنگ ،صلح ، آرامش و امنیت را برای کودکان آرزو کرد و گفت توجه به محیط زیست باید از کودکی در شخصیت فرد نهادینه شود تا هوای پاک بیشتری که حق مسلم همه ماست را با رعایت نکات محیط زیستی داشته باشیم.

سروان حیدر طالبی رییس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان دشت آزادگان با تبریک روز جهانی کودک و روز حمایت و همبستگی با کودکان فلسطینی، کلاس آموزشی مقررات عبور و مرور را برگزار کرد و کودکان عزیز را راهوران کوچک در جامعه عنوان کرد.

در پایان این مراسم کودکان با شعار مرگ بر اسرائیل، درود بر فلسطین برای تبریک هفته نیروی انتظامی به سمت ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان راهپیمایی کردند که با استقبال گرم فرماندهی و پرسنل تحت امر ایشان روبرو شدند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.