کد خبر : 25216
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 5:40
-

مراجعات کرونایی در خوزستان افزایش یافت/ محدودیت‌های جدید از امروز اعمال می‌شود

مراجعات کرونایی در خوزستان افزایش یافت/ محدودیت‌های جدید از امروز اعمال می‌شود

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: مراجعات کرونایی در خوزستان در روزهای اخیر افزایش یافته و از امروز محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود. رضا نجاتی اظهار داشت: در ۳ روزگذشته به دلیل کاهش ضریب استفاده از پروتکل‌ها میزان مراجعات کرونایی به بیمارستان‌ها افزایش یافته است. وی افزود: این روند افزایشی خطرناک است و ممکن

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: مراجعات کرونایی در خوزستان در روزهای اخیر افزایش یافته و از امروز محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود.

رضا نجاتی اظهار داشت: در ۳ روزگذشته به دلیل کاهش ضریب استفاده از پروتکل‌ها میزان مراجعات کرونایی به بیمارستان‌ها افزایش یافته است.

وی افزود: این روند افزایشی خطرناک است و ممکن است سبب شود که دوباره به شرایط پیک کرونایی برگردیم و این دستاورد مدافعان سلامت در کنترل و کاهش شیوع کرونا را از بین می برد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: ستاد استانی مقابله با کرونا در خوزستان در حال ارزیابی و رصد شرایط است و درباره اعمال محدودیت‌ها تصمیم گیری می‌کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در استان زرد است اظهار داشت: در ستاد مقابله با کرونا تصمیمات براساس شرایط زرد اعمال خواهد شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان؛ از امروز نیز ساعات کاری ادارات در اهواز از هشت و ۳۰ الی ۱۳ و ۳۰ و در سایر شهرهای استان از هشت و ۳۰ الی ۱۴ و ۳۰ خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.