کد خبر : 5249
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 شهریور 1398 - 18:43
-

مدیر اداره آموزش و پرورش دشت آزادگان با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس را تبریک گفت

مدیر اداره آموزش و پرورش دشت آزادگان با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس را تبریک گفت

متن پیام بدین شرح است: بار دیگر بوی ماه مدرسه، فضای میهن اسلامی ما را معطر به شمیم دلنواز دانایی و توانایی و شکوفایی و رویش نموده است. مهری که همیشه سرآغازی برای فصل مهر ورزی و معنویت و بهاری برای شکوفایی گلهای علم و امید در سایه معنویت بوده است. تقارن “نو بهار دل

متن پیام بدین شرح است:

بار دیگر بوی ماه مدرسه، فضای میهن اسلامی ما را معطر به شمیم دلنواز دانایی و توانایی و شکوفایی و رویش نموده است. مهری که همیشه سرآغازی برای فصل مهر ورزی و معنویت و بهاری برای شکوفایی گلهای علم و امید در سایه معنویت بوده است.

تقارن “نو بهار دل انگیز تعلیم و تربیت” با “هفته دفاع مقدس” و “ایام حماسه تاریخ‌ساز اباعبدالله الحسین علیه السلام” تابلویی زیبا از “علم و معرفت”، “ایثار و مقاومت” و “آزادگی و شهادت” را جلوی دیدگان ما قرار می‌دهد تا با نیروی ایمان و روحیه ای جهادی، در سنگر دانش و فرهیختگی، آینده ای روشن را برای نیل به تمدن اسلامی ترسیم نماییم .

اینجانب در آغاز این بهار مهربان و با طراوت، گشایش دوباره مدارس در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به” سال رونق تولید”مزین گردیده را به صاحبان خرد و اندیشه، به ویژه نخبگان و فرهنگیان ارجمند، دانش‌آموزان عزیز و اولیای گرامی و همه رهپویان طریق علم و معنویت تبریک عرض نموده، موفقیت و سرافرازی همگان در پیمودن گام‌های موثر به سوی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ،اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت، امام شهیدان، منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید را از درگاه خداوند حکیم مسئلت می نمایم.

محمد علی جلالی

مدیر اداره آموزش و پرورش دشت آزادگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.