کد خبر : 21106
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مهر 1399 - 7:30
-

مدیر آموزش و پرورش هندیجان خبر داد

مدیر آموزش و پرورش هندیجان خبر داد

    افتتاح و راه اندازی اتاق‌گفتگوی اولیا در مدارس مجری شهرستان هندیجان به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان از هندیجان اتاق گفتگوی اولیا در مدارس با حضورمدیر آموزش و پرورش عباسی، کارکنان اداری و کارکنان مدرسه به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه هیات امنایی هاجر افتتاح گردید . قاسم عباسی مدیر اداره در این

 

 

افتتاح و راه اندازی اتاق‌گفتگوی اولیا در مدارس مجری شهرستان هندیجان

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان از هندیجان اتاق گفتگوی اولیا در مدارس با حضورمدیر آموزش و پرورش عباسی، کارکنان اداری و کارکنان مدرسه به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه هیات امنایی هاجر افتتاح گردید .

قاسم عباسی مدیر اداره در این مراسم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به همکاران بر افزایش میزان مشارکت اولیا در انجام فعالیت های آموزشی و پرورشی ، تربیتی در مدرسه ، توسعه تعامل اولیا با مدرسه ، ارائه خدمات مشاوره ای ، تعامل خانواده ها با مدارس به منظور تسهیل در فرآیند یادگیری و یاددهی تاکید داشتند.

 

درپایان این مراسم مدیر آموزش وپرورش ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و تهیه ی مواد ضدعفونی در مدرسه و تشکیل کارگروه های آموزشی ، عمرانی خدماتی با حضور اولیای توانمند وخیر ، تنظیم برنامه زمان بندی تشکیل جلسات حضور اولیا در مدارس، شناسایی افراد خیر و مشارکت آن ها در انجام امور مختلف مدرسه ،برگزاری جلسات مکرر اولیا با مشاوران و دبیران راخواستار شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.