کد خبر : 11412
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398 - 8:01
-

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان تغییر کرد

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان تغییر کرد

با ابلاغی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سید مهدی رزاز به عنوان مدیرکل فرودگاه های خوزستان منصوب شد. با ابلاغی از سوی سیاوش امیرمکری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سید مهدی رزاز به عنوان مدیرکل جدید فرودگاههای خوزستان منصوب

با ابلاغی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سید مهدی رزاز به عنوان مدیرکل فرودگاه های خوزستان منصوب شد.
با ابلاغی از سوی سیاوش امیرمکری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سید مهدی رزاز به عنوان مدیرکل جدید فرودگاههای خوزستان منصوب شد.

بر همین اساس، سید مهدی رزاز که پیش از این مدیریت فرودگاه بجنورد را در کارنامه خود داشت با ابلاغ مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، جانشین محمدرضا رضایی، مدیرکل سابق فرودگاه های خوزستان شده است.

امیر مکری ضمن تاکید بر پیگیری مجدانه برای اتمام طرح‌های توسعه‌ای و زیرساخت‌های مورد‌ نیاز فرودگاه اهواز و بهره برداری هرچه سریعتر از آن گفت: برنامه ریزی لازم جهت تصویب طرح‌های کوتاه مدت و میان مدت فرودگاه پیگیری و مطالعات کارشناسی و اقدامات اجرایی در خصوص احداث فرودگاه جدید اهواز انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.