کد خبر : 28738
تاریخ انتشار : شنبه 19 تیر 1400 - 8:45
-

اخبارهندیجان:

مصطفی شکیبافر

مدیرشبکه بهداشت درمان خبرداد: اعلام وضعیت قرمزدرشهروندان هندیجانی ازخانه خارج نشوید

مدیرشبکه بهداشت درمان خبرداد: اعلام وضعیت قرمزدرشهروندان هندیجانی ازخانه خارج نشوید

مدیرشبکه بهداشت درمان خبرداد: اعلام وضعیت قرمزدرشهروندان هندیجانی ازخانه خارج نشوید به گزارش خبرنگارما ازهندیجان، با توجه به قرار گیری شهرستان هندیجان از روز شنبه ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۰ در وضعیت قرمز کرونایی و خطر شدید انتقال سوش جهش یافته ویروس کووید ۱۹ با نام گونه دلتا (هندی) دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و

مدیرشبکه بهداشت درمان خبرداد: اعلام وضعیت قرمزدرشهروندان هندیجانی ازخانه خارج نشوید
به گزارش خبرنگارما ازهندیجان، با توجه به قرار گیری شهرستان هندیجان از روز شنبه ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۰ در وضعیت قرمز کرونایی و خطر شدید انتقال سوش جهش یافته ویروس کووید ۱۹ با نام گونه دلتا (هندی) دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان اعلام وضعیت خطر شدید کرونا در شهرستان نمودند.
مدیر شبکه و بهداشت و درمان شهرستان اظهار داشت: مردم و خصوصا جوانان باید توجه داشته باشند که کرونا به شکلی بسیار خطرناک تر از قبل در حال گسترش در دنیا و کشور است و تنها با پیشگیری و رعایت دستورالعملها در کنار هم و با همکاری همه مردم میتوان خود را در مقابل این بیماری ایمن کنیم.

دکتر رئیسی درپایان گفت: با توجه به قرار گیری شهرستان در وضعیت قرمز، میبایست از روز شنبه ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۰، تمامی اصناف گروههای ۳٫۲ و ۴ تعطیل باشند و فقط اصناف گروه ۱ مجاز به فعالیت هستند. این تعطیلی تا زمان خارج شدن از وضعیت قرمز کرونایی میبایست حفظ شود.
خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.