کد خبر : 37339
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 22:17
-

مدیرحوزه علمیه خوزستان:حضور فعال طلاب در میدان، خاری در چشم دشمنان است

مدیرحوزه علمیه خوزستان:حضور فعال طلاب در میدان، خاری در چشم دشمنان است

اهواز – شبکه خبری خوزستان – مدیرحوزه علمیه استان خوزستان در پی حادثه تروریستی شهرستان ایذه و هجوم به مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) این شهرستان در پیامی نوشت:حضور فعال طلاب و روحانیون در میدان، خاری در چشم دشمنان و معاندان است

به گزارش چهارشنبه شب شبکه خبری خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی بلادیان، در پیام خود آورده است: حمله به مردم کوچه و برزن و شلیک به مرد، زن، پیر و کودک نشانه‌ای از اوج رذالت و حقارت دشمنان دین، میهن و مردم است.

در این پیام آمده است: هموطنان عزیز بختیاری گناهی جز اعتقاد و ایمان به مولای متقیان و پایبندی به نظام نداشتند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان در پیام خود افزوده است: آتش زدن و هجوم به مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) بیانگر حضور فعال طلاب و روحانیان غیور است که خاری در چشم دشمنان و معاندان هستند.

این پیام می افزاید: مدیریت حوزه علمیه خوزستان به نمایندگی از همه اساتید و طلاب استان، ضمن همدردی با بازماندگان شهدای این جنایت و آرزوی بهبودی و علاج عاجل مجروحان، هتک حرمت به نمادهای دینی و ملی و حوزه‌های علمیه را محکوم می‌کند.

در این پیام از همه مسوولان اطلاعاتی و امنیتی، فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی سراسر استان خواسته شده تا دقت و مراقبت هرچه بیشتر نسبت به امنیت شهری، عموم مردم و مدارس علمیه را داشته باشند.

حجت الاسلام بلادیان در پیام خود افزوده است: حوزه علمیه، اساتید و طلاب هم به اقتضای لزوم مواسات و خدمت‌رسانی در جمیع جهات، آمادگی خود برای همراهی با نیروهای امنیتی برای حفظ آرامش مردم و جامعه در مواقع ضروری اعلام می‌دارند.

در حادثه کور تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد، پنج نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.