کد خبر : 28880
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 تیر 1400 - 7:50
-

اخبارشادگان

مصطفی شکیبافر

مدیرتوزیع برق شادگان خبرداد: ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ترمیم شبکه‌ برق شادگان اختصاص یافت

مدیرتوزیع برق شادگان خبرداد: ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ترمیم شبکه‌ برق شادگان اختصاص یافت

مدیرتوزیع برق شادگان خبرداد: ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ترمیم شبکه‌ برق شادگان اختصاص یافت مدیر توزیع برق شهرستان شادگان گفت: ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ترمیم و توسعه شبکه و پایداری برق شادگان شادگان اختصاص یافت. به گزارش خبرنگارما؛ حسین نژادیان اظهار داشت: ۱۷ دستگاه ترانس در نقاط مختلف شهر

مدیرتوزیع برق شادگان خبرداد: ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ترمیم شبکه‌ برق شادگان اختصاص یافت
مدیر توزیع برق شهرستان شادگان گفت: ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ترمیم و توسعه شبکه و پایداری برق شادگان شادگان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگارما؛ حسین نژادیان اظهار داشت: ۱۷ دستگاه ترانس در نقاط مختلف شهر شادگان نصب و بهره‌برداری شد ضمن اینکه ۹ دستگاه دیگر نیز در روزهای آینده نصب و وارد مدار خواهند شد.
وی افزود: در راستای پایداری هر چه بهتر شبکه برق در مناطق روستایی ۱۵ دستگاه ترانس در ۱۵ روستای بخش مرکزی، دارخویین و خنافره نصب و به بهره‌برداری رسیدند.
حسین نژادیان ادامه داد: در راستای ترمیم شبکه‌های سرقتی برق در نقاط مختلف شهرستان شادگان به طول پنج کیلومتر نیز ۶۵ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که در مرحله عقد قرارداد برای انتخاب پیمانکار هستیم.

وی اضافه کرد: برای جابجایی شبکه حد فاصل میدان بسیج تا جایگاه سوخت آلبوجنام شادگان نیز ۱۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که پس از عقد قرارداد وارد فاز اجرایی خواهد شد.

مدیر توزیع برق شهرستان شادگان تصریح داشت: ۴۰ میلیارد ریال نیز برای انتقال خط کنار جاده حد فاصل روستای صراخیه تا پارک سید محمود شادگان و تعریض جاده و کاهش تصادفات مورد نیاز است که در مرحله عقد قرارداد است.
حسن‌نژادیان با اشاره به جابه‌جایی شبکه مجاور جاده روستای عبودی به طول یک کیلومتر برای اصلاح و بهینه سازی شبکه برق گفت: نصب ۱۹۰ دستگاه چراغ در مناطق مختلف شهرستان و بخش دارخوین و شهر خنافره در حال اجراست و در آینده نزدیک نیز ۲۴۰ دستگاه دیگر به روشنایی شهرستان افزوده خواهد شد.
وی با اشاره به نصب و بهره‌برداری ۶ دستگاه ترانسفوماتور و توسعه شبکه برق در شهر دارخویین اظهار کرد: این دستگاه‌ها با اعتباری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دارخوین و روستاهای تابعه ایجاد و به بهره‌برداری رسیدند.
مدیر توزیع برق شهرستان شادگان درپایان گفت: احداث مجدد شبکه رینگ دارخوین به شادگان که دچار آتش سوزی شده بود در حال مطالعه و برآورد ریالی می‌باشد تا برق پایدار در این منطقه ایجاد شود.
خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.