کد خبر : 27604
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 - 19:17
-

محموله ۵۰ میلیاردی داروهای قاچاق در اندیکا

محموله ۵۰ میلیاردی داروهای قاچاق در اندیکا

  فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف محموله ۵۰ میلیارد ریالی داروهای قاچاق توسط پلیس شهرستان “اندیکا” خبر داد.   سردار “سید محمد صالحی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی ایستگاه ایست و

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف محموله ۵۰ میلیارد ریالی داروهای قاچاق توسط پلیس شهرستان “اندیکا” خبر داد.

 

سردار “سید محمد صالحی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی”چلو” حین کنترل محورهای مواصلاتی و خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از خودروی مذکور ۴ هزار و ۵۶۸ قوطی انواع مکمل و قرص های تقویتی قاچاق فاقد هرگونه پروانه و مجوز گمرکی، کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار صالحی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس استان قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعا به شماره فوریت های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع/پایگاه خبری پلیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.