کد خبر : 25247
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1399 - 8:55
-

محمد علی مفهوم مرگ را تغییر داد

محمد علی مفهوم مرگ را تغییر داد

[ محمد علی ] مفهوم مرگ را تغییر داد امروز روایت گر قصه‌ی پسر جوانی خواهیم بود که بعد از مرگ در بدن آدم‌هایی که هرلحظه مرگ را تجربه کرده‌اند، زنده مانده است و به آن‌ها زندگی بخشیده است.در دیار دارالمومنین کهن شهر شوشتر بخشش معنی متفاوتی به خود می‌گیرد.محمد علی طلازاده جوانی ۲۶ ساله

[ محمد علی ] مفهوم مرگ را تغییر داد

امروز روایت گر قصه‌ی پسر جوانی خواهیم بود که بعد از مرگ در بدن آدم‌هایی که هرلحظه مرگ را تجربه کرده‌اند، زنده مانده است و به آن‌ها زندگی بخشیده است.در دیار دارالمومنین کهن شهر شوشتر بخشش معنی متفاوتی به خود می‌گیرد.محمد علی طلازاده جوانی ۲۶ ساله بود از اهالی دارالمومنین کهن شهر شوشتر که متأسفانه به دلیل تصادف، دچار مرگ مغزی می‌شود و بعد از مرگ اعضای این جوان در بدن دیگری به حیات ادامه خواهند داد و این‌چنین «محمد علی » مفهوم مرگ را تغییر می‌دهد.

انسانیت، تمام‌قد زندگی را در آغوش می‌کشد

داستان زندگی محمد علی طلازاده حتی بعد از مرگش در بدن انسانهای دیگر ادامه دارد.جوانی که با اهدا عضو هنوز زندگی می‌کند و امید را به خانواده های دیگر هدیه داده است. و این کار بزرگی است که فقط از عهده‌ی قهرمانان واقعی زندگی برمی‌آید. با اهدا عضو فقط یک نفر بهبود نمی‌یابد بلکه خانواده‌ای جان دوباره می‌گیرد. وقتی دیدگاه اعضا جامعه به اهدا عضو عوض شود اینکه اعضا بدن خویشاوندی که فقدانش غم‌انگیز و دردناک است را بتوان در بدن نیازمندی زنده نگاه داشت، لذت‌بخش می‌شود.و انسانیت، تمام‌قد زندگی را در آغوش می‌کشد.
اما برای نمایش این وجود الهی که در نهاد هر انسانی نهفته است می‌توان قبل از مرگ هم‌فکری اندیشید.هر کار نیکویی به‌واسطه‌ی یک نیت آسمانی شکل می‌گیرد وقتی فردی تصمیم می‌گیرد که در صورت مرگ مغزی اعضا بدن خود را به دیگری هدیه دهد، از آن لحظه داستان عشق آغاز می‌شود و حتی این نیت ملکوتی پاداشی عظیم به وسعت یک روح آزاد و وارسته خواهد داشت. واینچنین می‌شود حقانیت سجده‌‌ی فرشتگان را به اشرف مخلوقات خدا درک کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.