کد خبر : 56087
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402 - 20:26
-

معرفی نامزدهای شاخص انتخابات خوزستان

انتخابات اهواز

محمدحسین مهمدی کرتلایی نامزد مطبوعاتی انتخابات مجلس حوزه انتخابیه اهواز ، پرچمدار پیگیری مطالبات شهروندی

محمدحسین مهمدی کرتلایی نامزد مطبوعاتی انتخابات مجلس حوزه انتخابیه اهواز ، پرچمدار پیگیری مطالبات شهروندی
محمدحسین مهمدی کرتلایی بعنوان یکی از کاندیدای مطبوعات خوزستان از حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شرکت نموده است. مهمدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی و از فعالان رسانه ای استان خوزستان بوده که علاوه بر مدیریت هفته نامه ندای خوزستان و پایگاه خبری تفکر جوان، سرپرستی روزنامه های سراسری را در استان دارا می باشد.

محمدحسین مهمدی کرتلایی نامزد مطبوعاتی انتخابات مجلس حوزه انتخابیه اهواز ، پرچمدار پیگیری مطالبات شهروندی

سوابق فعالیت مطبوعاتی مهمدی می تواند یکی از نقاط قوت وی در انتخابات پیش رو باشد و بدون شک آگاهی از شرایط کنونی اقتصادی و معیشت جامعه بهمراه رویکردهای برون رفت از شرایط موجود می تواند بعنوان بخشی از برنامه های وی در انتخابات پیش رو مطرح شود.

 

 

 

شبکه خبری خوزستان / همزمان با برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم نامزدهای مختلفی در حوزه های انتخابیه ثبت نام نموده و به ارائه برنامه ها و اهداف مدنظر خود می پردازند. حضور یک فرد مطبوعاتی در این جمع که پیش از این نیز از طریق رسانه های متبوع بخشی از خواسته های عمومی جامعه را مطرح و مطالبه نموده می تواند بعنوان یک کاندیدای شاخص مطرح شود.

نشریات و مطبوعات از جمله مهم ترین ابزارهای ارتباطی در قرن حاضرند که نقش بی بدیلی در تحقق آزادی بیان و اطلاعات در جوامع دارند. در تمام نقاط دنیا، همه ی مردم با هر مرام و اعتقادی، خبرنگاران و روزنامه نگاران را پرچمدار آگاهی بخشی، عدالت طلبی و مدافع حقوق خود می دانند و به عنوان ملجا و پناهگاه به آن ها روی می آورند. به عبارتی دیگر آنگاه که مردم فریادشان به جایی نمی رسد و احساس عجز و ناتوانی در مطالبه ی حقوق شان می کنند و نهادهای قانونی و اداری را ناکارا در برآورده کردن خواسته های قانونی شان می­دانند، سراغ مطبوعات و رسانه های جمعی می روند.

از این رو یک فرد مطبوعاتی که از بدنه رسانه محسوب می شود در مقابل افراد و مراکز قدرت، به شکل بهتری می تواند با آگاهی و دانش و با تمام توان از حقوق مردم دفاع کند. بدون شک یک فرد مطبوعاتی نیز در سطحی گسترده و در لایه های بالایی بویزه قوه مقننهمی تواند به شکل تأثیرگذاری در احقاق حقوق شهروندی نقش ایفا کند.

 این شرایط و ویژگی های یک فرد مطبوعاتی باعث شده است که مردم و جامعه بشری برای خبرنگاران و اصحاب مطبوعات و رسانه، اهمیت و نگاه فوق العاده ای قائل شوند. از این رو که در جهت آگاهی بخشی و احقاق حقوق مردم و عدالت طلبی، قلم زده اند و اکنون در قامت یک نماینده مجلس می توانند در سطح کلان مطالبات مردمی را پیگیری و به نتیجه برسانند.

محمدحسین مهمدی کرتلایی بعنوان یکی از کاندیدای مطبوعات خوزستان از حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شرکت نموده است. مهمدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی و از فعالان رسانه ای استان خوزستان بوده که علاوه بر مدیریت هفته نامه ندای خوزستان و پایگاه خبری تفکر جوان، سرپرستی روزنامه های سراسری را در استان دارا می باشد. سوابق فعالیت مطبوعاتی مهمدی می تواند یکی از نقاط قوت وی در انتخابات پیش رو باشد و بدون شک آگاهی از شرایط کنونی اقتصادی و معیشت جامعه بهمراه رویکردهای برون رفت از شرایط موجود می تواند بعنوان بخشی از برنامه های وی در انتخابات پیش رو مطرح شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.