کد خبر : 34335
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 6:40
-

محفل بزرگ انس با قرآن کریم در مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر

محفل بزرگ انس با قرآن کریم در مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر

به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مسجدسلیمان ‌مراسم معنوی محفل انس با قرآن با حضور مسئولین شهرستان، جامعه روحانیت و اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر مسجدسلیمان ، حامد احمدپور معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مسجدسلیمان در این خصوص اظهار داشت : برگزاری

به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مسجدسلیمان ‌مراسم معنوی محفل انس با قرآن با حضور مسئولین شهرستان، جامعه روحانیت و اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه مسجدسلیمان برگزار گردید.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر مسجدسلیمان ، حامد احمدپور معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مسجدسلیمان در این خصوص اظهار داشت : برگزاری مجالس و محافل قرآنی نقش مهمی در ارتقای آگاهی دینی مردم و جوانان و الفت بیشتر با کلام وحی دارد.
وی افزود : بر این اساس و با تاکید سرپرست شهرداری این برنامه معنوی با حضور قاریان برتر بین المللی کشور در مسجدسلیمان برگزار شد.
احمدپور ادامه داد : باید با برپایی مجالس محافل کلام وحی و انس با قرآن در سطح شهرستان در طول سال نسبت به ترویج مضامین آسمانی اقدام کنیم چرا که گسترش و توسعه فرهنگ دینی و قرآنی از مهمترین وظایف مجموعه های فرهنگی در سطح جامعه محسوب می شود.
گفتنی است قرائت قرآن توسط سید محمدجواد حسینی قاری برجسته بین المللی از مشهد و سید عباس موسوی و کاظم آذرپیرا از قاریان ممتاز بین المللی از اهواز و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدی امام جمعه مسجدسلیمان از دیگر برنامه های این محفل نورانی بود. همچنین شهرام فرهادی مجری توانمند صدا و سیمای کشور اجرای این برنامه را برعهده داشت.
در پایان مراسم، پس از اقامه نماز جماعت ضیافت افطار برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.