کد خبر : 24655
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 5:02
-

محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در استان خوزستان / آمادگی سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی با مشارکت مپنا

محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در استان خوزستان / آمادگی سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی با مشارکت مپنا

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به فعالیت عمرانی بنیاد برای توسعه خوزستان گفت: ساختمان جدید بیمارستان آیت الله طالقانی۲۴۲ تخت خوابی با حدود ۳۰۰ میلیارد تومان در حال ساخت است و ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. به گزارش شبکه خبری خوزستان، پرویز فتاح در حاشیه بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی بنیاد در خرمشهر،

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به فعالیت عمرانی بنیاد برای توسعه خوزستان گفت: ساختمان جدید بیمارستان آیت الله طالقانی۲۴۲ تخت خوابی با حدود ۳۰۰ میلیارد تومان در حال ساخت است و ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، پرویز فتاح در حاشیه بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی بنیاد در خرمشهر، اظهار داشت: نیروگاه تولید برق خرمشهر برای جنوب غرب خوزستان به ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر در جایگاه ویژه ای قرار دارد و توجه یه اینکه این منطقه در حال توسعه صنعتی است طبق اعلام مسئولان نیاز آینده این نیروگاه به تولید برق زیاد است.

وی با بیان اینکه نیاز استان خوزستان به توسعه واحدهای بخار و تبدیل این نیروگاه حرارتی به سیکل ترکیبی افزود: نیروگاه تولید برق خرمشهر دارای ۶ واحد گازی دارد و حرارتی کامل است، با همه ظرفیت در حال فعالیت است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور بیان کرد: تقاضاهای زیادی برای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی وجود دارد، و برای این تقاضای خوزستان نیازمند موافقت وزارت نیرو هستیم، باید بنیاد مستضعفان در این زمینه سرمایه گذاری سنگینی کند.

فتاح تصریح کرد: جهت راه اندازی سه واحد بخار حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان نیاز است که آمادگی داریم با همکاری شرکت مپنا و با استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان، بانک ها و شاید صندوق توسعه ملی این کار را انجام دهیم.
وی با اشاره به اقدامات محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در استان خوزستان گفت: ساختمان جدید بیمارستان آیت الله طالقانی۲۴۲ تخت خوابی با حدود ۳۰۰ میلیارد تومان در حال ساخت است و ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این پروژه در حوزه حمایتی انجام شده است که با سرعت، تکمیل و به وزارت بهداشت تحویل داده خواهد شد.

فتاح اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی مشارکت داشته است در گذشته نیز بیمارستان ابوذر در این راستا به مردم اهواز تحویل داده شده بود.

وی گفت: بنیاد مستضعفان در زمینه اشتغال خرد فعال است. همچنین این کارهای توسعه ای علاوه بر سرمایه‌گذاری، اشتغال زا است.

رئیس بنیاد مستضعفان در رابطه با توسعه واحدهای صنعتی در استان خوزستان گفت: فعلا بنیاد مستضعفان قصد خروج از صنایعی مانند فولاد و میله‌گرد ندارد و هم اکنون شرکت فولاد کاوه اروند خرمشهر در یک مرحله توسعه پیدا کرده است و باید شرایط کلی آن مجددا بررسی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.