کد خبر : 37554
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 - 12:17
-

مادر کیان پیرفلک: صفحه اینستاگرام من را هک کردند

مادر کیان پیرفلک: صفحه اینستاگرام من را هک کردند

اهواز – شبکه خبری خوزستان – مادر کیان پیرفلک، شهید ۹ ساله حادثه تروریستی ایذه با اذعان به اینکه فرزند من شهید شده است گفت: از پیج اینستاگرام من سوء استفاده می‌شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان زینب مولایی راد در گفت و گویی تلویزیونی با سیمای خوزستان بیان کرد: شامگاه چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ درحال عبور از محل وقوع حادثه تروریستی ایذه بودیم که گلوله به خودروی ما اصابت کرد.

وی افزود: خواهشمندم از صفحه اینستاگرام و حرف‌های من سوءاستفاده نکنید، موضوع‌های هنری در صفحه شخصی خود می‌گذارم.

مولایی راد بیان داد: پسرم شهید شده است، در مصاحبه هایم از خوبی‌ها و آرزوهای کیان گفتم، خواهشمندم از فرزندم سوءاستفاده نکنید.

مادر کیان ادامه داد: صفحه شخصی من در اینستاگرام بسته است و محتواهایی که در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به من نیستند. بعد از حادثه تروریستی و شهادت کیان، از تلفن همراهم اطلاع ندارم، دیگران می‌گویند که فیلم‌ها و مسایلی در صفحه شخصی ام منتشر شده است، این در حالی است که در روستای محل تشییع و تدفین فرزندم، دسترسی به اینترنت نداشتم که بخواهم فیلم یا عکس یا محتوا بگذارم.

به خاطر هک شدن صفحه شخصی در اینستاگرام شکایت می‌کنم

وی افزود: هیچ شخصی با ما دشمنی نداشت و برای هک شدن صفحه اینستاگرام هم شکایت خواهم کرد؛ مسوولان قول داده اند به این موضوع رسیدگی و عامل شهادت کیان را قصاص کنند.

ولی اله حیاتی، معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان در گفت و گویی اعلام کرد: براساس صحبتی که با خانواده پیرفلک و مادر کیان داشتم، وی اعلام کرده که اکانت اینستاگرام او به نوعی هک شده و از دسترس وی خارج شده است.

شامگاه چهارشنبه هفته گذشته یک حادثه تروریستی در شهرستان ایذه به وقوع پیوست که هفت نفر از مردم و حافظان امنیت، از جمله کیان پیرفلک کودک ۹ ساله ایذه‌ای شهید شدند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.