کد خبر : 38658
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 19:08
-

لزوم سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی در حوزه انتخابیه

لزوم سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی در حوزه انتخابیه

نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی شامگاه روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه با حضور در بنیاد مستضعفان ضمن دیدار با دکتر پرویز فتاح خواستار تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی ، خدماتی ، فرهنگی و بهداشت‌ و درمان برای زدودن فقر و محرومیت از چهره حوزه انتخابیه

نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی شامگاه روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه با حضور در بنیاد مستضعفان ضمن دیدار با دکتر پرویز فتاح خواستار تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی ، خدماتی ، فرهنگی و بهداشت‌ و درمان برای زدودن فقر و محرومیت از چهره حوزه انتخابیه شد و عنوان کرد:توسعه فازهای باقی مانده مجتمع آلومینیوم کاوه و صنایع پایین دستی این مجتمع، سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ، دامپروری، شیلات ، آبزی پروری، گردشگر ی و صنایع دستی از ظرفیت های مهم برای سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در شهرستان مسجدسلیمان و سایر شهرستان ها است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دکتر علیرضا ورناصری با اظهار به اینکه محرومیت های حوزه انتخابیه حاصل عدم توجه به ظرفیت های بی نظیر منطقه در برنامه های مختلف دولت هاست، گفت:برای رهایی از فقر و محرومیت های رسوب شده در طی سنوات گذشته نیازمند حضور هلدینگ های سرمایه گذاری و بخش خصوصی هستیم.

وی با اشاره به ساخت خانه عالم و مساعدت جهت تهیه لوازم فرهنگی برای شهرستان مسجدسلیمان، افزود:بنیاد مستضعفان اعتبار مورد نیاز همایش های دانش آموزی تامین کند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری در ایجاد شهرک گلخانه های ، کشاورزی و دامداری در شهرستان لالی خواستار، پرداخت تسهیلات بلاعوض و تهیه جهیزیه برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد همچنین افراد نیازمند غیر تحت پوشش برای این شهرستان شد.

دکتر ورناصری تصریح کرد: بنیاد مستضعفان نسبت به ساخت و احداث واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و افراد نیازمند با همکاری بنیاد مسکن در شهرستان هفتکل اهتمام ویژه داشته باشد.

وی با بیان اینکه تهیه مصالح ساختمانی جهت تکمیل ساختمان مصلای نماز جمعه شهرستان هفتکل نیز در این دیدار پیگیری شده است، تصریح کرد:کمک به ساخت خانه عالم، اردوهای دانش آموزی مشهد مقدس ،تامین اعتبار برگزاری همایش های دانش آموزی نیز برای این شهرستان مطرح گردیده است.

دکتر ورناصری پرداخت خسارت به دامداران ، کشاورزی و شیلات و آبزی پروری شهرستان اندیکا را از رئیس بنیاد مستضعفان را خواستار شد و خاطر نشان ساخت:تامین منابع برای اجرای طرح های اشتغالزایی،کمک به بررسی و بازنگری طرح های هادی روستایی و افزایش مقاوم سازی مسکن روستایی مورد توجه این بنیاد مستضعفان قرار بگیرد.

ورناصری بیان داشت: تکمیل و احداث راههای روستایی، احداث و تعمیر جایگاه نگهداری دام با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان در دستور کار قرار بگیرد .

وی با بیان اینکه اجرای طرح های فرهنگی شهرستان با هماهنگی امام جمعه شهرستان، ایجاد اشتغال پایدار برای زنان بد سرپرست و بی سرپرست با تجهیز کارگاههای قالی بافی در این دیدار برای شهرستان پیگیری شده است.

وی خبر داد:تهیه چادر مشکی، اردوی دانش آموزی مشهد مقدس ، ساخت خانه عالم برای استقرار روحانیون،تهیه میز تنیس و فوتبال دستی برای مدارس و اعتبار برگزاری همایش های دانش آموزی توسط بنیاد مستضعفان برای شهرستان هایی حوزه حوزه انتخابیه مطرح و مطالبه کردیم.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.